اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تسلیت دستیار ویژه رئیس جمهور برای درگذشت امام جمعه اهل سنت بندرترکمن/ یونسی: مرحوم عابدی‌کر از معتقدان به تقریب امت اسلامی بود
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی باتسلیت درگذشت امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: مرحوم عابدی کر یکی از معتقدان به تقریب امت اسلامی بود و در راه تحقق وحدت تلاش بسیار کرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با تسلیت  درگذشت امام جمعه اهل سنت بندرترکمن  گفت: مرحوم عابدی کر یکی از معتقدان به تقریب امت اسلامی بود و در راه تحقق وحدت تلاش بسیار کرد.

به گزارش كاسپين خبر، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی روز یکشنبه در این پیام افزوده است:درگذشت عالم جلیل القدر ، امام جمعه فقید اهل سنت شهر بندرترکمن جناب آقای حاج محمد آخوند عابدی کر را به مردم شریف استان گلستان مخصوصاً به علما و روحانیون ترکمن صحرا، شاگردان و دوستداران و خانواده آن مرحوم عرض تسلیت می گویم. 

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی اضافه کرد:مرحوم عابدی کر در طول دوران حیات خود در راه تحقق وحدت و تقریب بین امت اسلام و ترویج زندگی مسالمت آمیز مسلمانان در سایه قرآن و سنت رسول الله(ص)تلاشهای شایانی داشت و به عنوان یکی از چهره های تقریبی کشور شناخته می شد. 

به گفته وی؛ این عالم گرانقدر استان گلستان عمر شریف خود را در راه ترویج اسلام و تربیت شاگردان فراوان و تفسیر قرآن کریم سپری کرد که تفسیر چهار جلدی عابدی از ثمرات علمی این عالم بزرگوار است. 

آخوند عابدی کر امام جمعه فقید اهل سنت بندرترکمن که طی چند هفته قبل به سبب عارضه قلبی در بیمارستان های بندرترکمن، گرگان و تهران بستری شده بود عصر شنبه 25 دی ماه دعوت حق را لبیک گفت./ايرنا


http://www.caspiankhabar.com/5901



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96