اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مرگ خاموش باز هم به سراغ یک خانواده گلستانی رفت/ وقتی پدر خانواده با جسد همسر و دو فرزندش روبرو شد
۳ نفر از اعضای یک خانواده عصر امروز بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

مرکز واحد مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان گالیکش گفت:۳ نفر از اعضای یک خانواده عصر امروز بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش كاسپين خبر، کیومرث یحیایی در گالیکش اظهار داشت:عصر امروز از روستای اجن قره‌خوجه با اورژانس کلاله تماس می‌گیرند و وقتی اورژانس به محل حادثه می‌رسد با 3 جنازه از یک خانواده مواجه می‌شود.

وی افزود:پدر این خانواده صبح سر کار می‌رود و دختر 11ساله سلیمه عسگری، پسر 18ساله سعید عسگری و مادر خانواده خانم فاطمه اجنی در منزل در خواب بودند که متأسفانه بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست می‌دهند.

مرکز واحد مسئول اورژانس 115 شهرستان گالیکش تصریح کرد:اگر گازگرفتگی در شب بود پدر خانواده نیز دچار حادثه می‌شد، اما این گازگرفتگی در طول روز رخ داده است.

یحیایی افزود:عصر که پدر خانواده به منزل بازمی‌گردد با جنازه اعضای خانواده روبه‌رو می‌شود و جنازه‌ها توسط اورژانس به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)کلاله منتقل می‌شود.

وی اظهار کرد:جنازه‌ها برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی انتقال یافت و علت گازگرفتگی تاکنون خرابی ترموستات بخاری گزارش شده که بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن خفگی به آنان دست داده است.

مرکز واحد مسئول اورژانس 115 شهرستان گالیکش گفت:با توجه به فصل سرما خانواده‌ها نکات ایمنی در مصرف وسایل گازسوز را رعایت کنند./تسنيم


http://www.caspiankhabar.com/5887



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96