اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



انتقاد نماینده ولی فقیه در گلستان از شبکه‌های ماهواره‌ای

شبکه‌های ماهواره‌ای بنیان خانواده را ویران می‌کنند/ دنیا به ریشه نگاه می‌کند ما شاخ و برگ را چسبیده‌ایم
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای موجب ویرانی بنیان خانواده‌ها می‌شوند.

 نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای موجب ویرانی بنیان خانواده‌ها می‌شوند.

به گزارش كاسپين خبر، سیدکاظم نورمفیدی بعدازظهر شنبه در دیدار با فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، اظهار کرد:شبکه‌های ماهواره‌ای فضایی را علیه ما ایجاد کرده‌اند و باید با آنها مقابله کرد.

وی افزود:این اتفاقات در فضای مجازی نیز رخ داده و بسیاری از خانواده‌ها را دچار گرفتاری کرده، البته فضای مجازی حسن‌هایی هم دارد.

نورمفیدی تصریح کرد:روابط خانوادگی در گذشته پیوستگی بیشتری داشت، اما اکنون این چنین نیست و به عقیده من نظام باید به طور اساسی و ریشه‌ای به این مشکلات نگاه کند.

وی ادامه داد:اگر دنیا پیشرفت کرده به این دلیل است که ریشه‌ای به مسائل نگاه می‌کند اما ما همیشه به شاخ و برگ‌ها چسبیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اهمیت توجه به زنان، گفت:باید فرهنگ و نگاه مثبتی نسبت به زنان در جامعه ایجاد شود، زیرا زنان از نظر اسلام جنس گرانبهایی هستند.

نورمفیدی افزود:در جامعه مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زیادی داریم و بسیاری از معضلات جامعه ریشه در مشکلات اقتصادی دارد.

وی با اشاره به حضور روحانیون در دانشگاه ها گفت:باید روحانیونی امثال شهید مطهری به دانشگاه‌ها بفرستیم که راه و روش درستی داشته باشند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5879



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96