اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل هواشناسی گلستان خبر داد

کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا در گلستان
مدیرکل هواشناسی استان گلستان از بارش پراکنده باران در سطح استان خبرداد و گفت: دمای هوا نسبت به روز سه شنبه ۱۰ درجه کاهش کاهش داشته است.

مدیرکل  هواشناسی استان گلستان  از بارش پراکنده باران در سطح استان خبرداد و گفت:دمای هوا نسبت به روز سه شنبه ۱۰ درجه کاهش کاهش داشته است.

به گزارشكاسپين خبر،  نوربخش داداشی  در رابطه با آخرین الگوهای پیش یابی در سطح استان گلستان گفت:باورود سامانه بارشی به استان گلستان شاهد بارش پراکنده باران در گستره شهرهای استان هستیم که این سامانه همراه با کاهش هشت الی ۱۰ درجه ای دما نسبت به روز سه شنبه همراه بوده است.

وی افزود:بارش ها تا پنجشنبه شب به شکل پراکنده در سطح استان ادامه دارد و روز جمعه موقتا هوا پایدار می شود و شاهد افزایش چهار الی پنج درجه ای دما خواهیم بود اما مجددا از جمعه شب بارش پراکنده باران را در قسمت جنوب غربی استان شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه هوای سرد این سامانه تا روز یکشنبه در سطح استان باقی می ماند، اظهار کرد:در حال حاضر دمای شهر گرگان ۹ درجه سانتی گراد، بندرگز با ۱۰ درجه سانتی گراد گرمترین شهر و مراوه تپه با چهار درجه سانتی گراد سردترین شهراستان گزارش شده است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5873



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96