اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری سارقان به عنف در هزارپیچ گرگان/ 10 هزار لیتر مشروبات الکلی در گرگان کشف شد
دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از دستگیری سارقین به عنف در منطقه هزارپیچ گرگان خبر داد.

دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از دستگیری سارقین به عنف در منطقه  هزارپیچ گرگان  خبر داد.

به گزارش كاسپين خبر، مسعود سلیمانی از دستگیری سارقین به عنف در منطقه هزارپیج گرگان خبر داد.

وی اظهار کرد:به دنبال گزارش واصله از شهروندان مبنی بر سرقت‌های به عنف در منطقه هزارپیچ توسط راکبین موتور سیکلت و ایجاد رعب و وحشت در منطقه موضوع برای بررسی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد:پس از اخذ اظهارات شهود دستورات قضایی به مرجع انتظامی صادر که پس از انجام عملیات پلیسی هر سه سارق در کوتاه‌ترین مدت به همراه اموال مسروقه دستگیر و برای ادامه رسیدگی پرونده و تحقیقات قضایی به یکی از شعب بازپرسی دادسرای گرگان ارجاع داده شد.

سلیمانی همچنین از کشف 10 هزار لیتر مشروبات الکلی در دو کارگاه بزرگ ساخت مشروب در گرگان خبر داد و گفت:با وصول اخبار محلی و پس از کار اطلاعاتی و عملیات پلیسی دو کارگاه ساخت مشروبات الکلی در گرگان شناسایی و دو نفر دستگیر شدند.

سلیمانی افزود:مجموعا 10 هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و پس از نمونه‌گیری معدوم شده است./ پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5868



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96