اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی‎فقیه در گلستان:

آیت‎الله هاشمی از انقلابیون راستین بود/ ارتباط ایشان با امام و رهبری تفاوتی نداشت
نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان درگذشت آیت‎الله هاشمی رفسنجانی به دیار باقی را به ملت ایران تسلیت گفت و بیان داشت: آیت‎الله هاشمی از انقلابیون راستین بود و ارتباط ایشان با امام راحل و مقام معظم رهبری هیچ تفاوتی نداشت، همان ارادتی که نسبت به امام داشتند همان ارادت را نیز نسبت به رهبر معظم انقلاب داشتند.

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان درگذشت آیت‎الله هاشمی رفسنجانی به دیار باقی را به ملت ایران تسلیت گفت و بیان داشت:آیت‎الله هاشمی از انقلابیون راستین بود و ارتباط ایشان با امام راحل و مقام معظم رهبری هیچ تفاوتی نداشت، همان ارادتی که نسبت به امام داشتند همان ارادت را نیز نسبت به رهبر معظم انقلاب داشتند.

به گزارشكاسپين خبر، آیت‎الله  سیدکاظم نورمفیدی  امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان ضمن تسلیت ارتحال آیت‎الله هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد:مرحوم آیت‎الله هاشمی رفسنجانی از استوانه‎های قدیم انقلاب بودند از سال‎های قبل از انقلاب آشنایی که با ایشان داشتیم همیشه ایشان را از ارادتمندان به حضرت امام راحل و رهروان راه امام می‎دانیم و می‎دیدم.

وی تصریح کرد:هاشمی رفسنجانی چه بسیار ناراحتی‎ها، دربه‎دری‎ها، شکنجه‎ها، زندان‎ها و تبعیدهایی را قبل از انقلاب را به جان و دل خریدند و در راه انقلاب اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نداشتند و از کسانی بودند که واقعا مورد اعتماد امام بودند و بعد از پیروزی انقلاب نیز در همه صحنه‎ها از اوایل انقلاب واقعا هیچ کجا دریغ نداشتند، در هر صحنه‎ای که نیاز به ایشان بود حضور پیدا می‎کردند خالصانه و مخلصانه زحمت می‎کشیدند.

آیت‎الله هاشمی به‌عنوان یکی از انقلابیون راستین به معنای واقعی کلمه بود

نماینده ولی‎فقیه در گلستان از آیت‎الله هاشمی به‌عنوان یکی از انقلابیون راستین به معنای واقعی کلمه یاد کرد و گفت:ارتباط ایشان با امام راحل و مقام معظم رهبری هیچ تفاوتی نداشت، همان ارادتی که نسبت به امام داشتند همان ارادت را نیز نسبت به رهبر معظم انقلاب داشتند خودشان نیز این جمله را ابراز کردند«هیچ‎کس به اندازه من و مقام معظم رهبری به یکدیگر نزدیک نیستیم، عشق‎ام مقام معظم رهبری است».

نورمفیدی با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی را به‌عنوان یک انقلابی واقعی می‎دانم، ابراز کرد:شرایط و اوضاع بر ایشان تاثیر نگذاشت و آنچه که برایشان اصل بود انقلاب اسلامی و خدمت به این انقلاب بود.

وی گفت:انقلاب اسلامی یکی از استوانه‎های محکم خود را از دست داد امیدواریم خدماتی که این بزرگ‌مرد در دوران زندگی‎اش نسبت به امام راحل، انقلاب اسلامی و مبارزات انقلابی از اوایل انقلاب داشتند مورد رضایت حق تعالی قرار گرفته باشد.

نورمفیدی درگذشت هاشمی رفسنجانی را ضایعه‎ای دردناک برای امت اسلامی دانست و افزود:این انقلاب شخصیت بزرگی را از دست داد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5867



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96