اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

12 بازیکن را با 630 میلیون تومان جذب کردم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من 12 بازیکن را با 630 میلیون تومان بودجه جذب کردم که این مبلغ در لیگ برتر بسکتبال حتی پول یک بازیکن نیست.

سرمربی  تیم بسکتبال شهرداری گرگان  گفت:من 12 بازیکن را با 630 میلیون تومان بودجه جذب کردم که این مبلغ در لیگ برتر بسکتبال حتی پول یک بازیکن نیست.

به گزارشكاسپين خبر،  محمدمهدی ایزدپناه  امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان و علت شکست این تیم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد:در ورزش، 85 درصد شرایط یک تیم به یارگیری ابتدایی است که تیم انجام می‌دهد.

وی ادامه داد:با توجه به بودجه‌و سقف قراردادی که باشگاه برای ما مشخص کرده بود و اعلام کرد که بازیکن خارجی هم نمی‌توانید جذب کنید، دو ابزار مهم جذب بازیکن‌ملی‌پوش و خارجی در تیم‌داری از ما گرفته شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد:در 6 بازی نخست ما هیچ بازیکن ملی‌پوش و یا خارجی را در تیم نداشتیم و بعد از مدت‌ها رایزنی با شهردار گرگان و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، موفق شدیم دو بازیکن ارزان‌قیمت خارجی را به تیم اضافه کنیم.

ایزدپناه گفت:این در شرایطی است که تیم‌های دیگر از ابتدای فصل و حتی ماه‌ها قبل از آغاز فصل، کارشان را با در اختیار داشتن بازیکن خارجی و یا ملی‌پوش آغاز کرده بودند.

وی اضافه کرد:دور از تصور است که شما زمانی که ابزار بردن نداری بتوانی بر تیم‌هایی که ابزار برد دارند غلبه کنی و در برابر آنها پیروز شوی.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد:ما مجبور شدیم از بازیکنان ارزان‌قیمت و کم‌تجربه در لیگ بسکتبال استفاده کنیم و تمام تلاشمان را بگذاریم که کار مضاعف انجام دهیم تا با همین شرایط ضعیف از نظر بازیکن، بتوانیم با تیم‌ها رقابت کنیم.

تلاش بازیکنانم بیش از توانشان است/اجازه جذب بازیکن خارجی نداشتم

ایزدپناه بیان کرد:به نظر من بازیکنانم بیش از توانشان در حال تلاش هستند و ما پنج مسابقه در مقابل همین تیم‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش و خارجی بسیار خوبی دارند با اختلاف کم شکست خوردیم.

وی ادامه داد:خیلی‌ها تصور می‌کردند که بسکتبال شهرداری گرگان بازی‌ها را با اختلاف بسیار زیاد شکست خواهد خورد اما تلاش بازیکنان باعث شد که این اختلاف امتیازها به حداقل ممکن برسد.

ایزدپناه با اشاره به تلاش خبرنگاران مبنی بر شفاف‌سازی مسائل تیم و ارقام بیان شده در برخی محافل و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، گفت: من 12 بازیکن را با 630 میلیون تومان بودجه جذب کردم که این مبلغ در لیگ برتر بسکتبال حتی پول یک بازیکن نیست.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد:در ابتدای فصل اجازه جذب بازیکن خارجی نداشتم و پس از 6 بازی بجای آنکه توانم را برای کار فنی تیم بگذارم، برای رضایت مدیران تیم در خصوص جذب بازیکن خارجی صرف کردم تا بتوانم پاسخگوی مردم باشم.

ایزدپناه در خصوص باخت‌های متوالی تیمش و برنامه وی برای بازی‌های آینده این فصل، تاکید کرد:با توجه به اینکه 6 مسابقه را با اختلاف نزدیک باختیم و لیگ امسال به صورتی است که در مرحله بعدی باخت‌های مرحله قبلی محاسبه نمی‌شود، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش مستمر در تمرینات به نتایج مرحله بعد امیدوار هستیم.

وی اضافه کرد:موفقیت تیم در شرایطی ایجاد می‌شود که یک آرامش برای تیم ایجاد شود و همه حمایت کنند تا در مرحله آینده شاهد موفقیت و کسب نتایج مناسب برای تیم باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد:آنچه مسلم است، ما با همین توان کمی که داریم بخاطر مردم و بسکتبال گرگان به هیچ عنوان عقب‌نشینی نمی‌کنیم و با تمام توان می‌جنگیم.

ایزدپناه در پایان ابراز کرد:من به آینده این فصل امیدوارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه فصل نتایج بهتری را کسب کند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5865



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96