اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان:

طرح‎های اشتغالزایی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات می‎گیرند
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات به طرح‎های اشتغالزایی پرداخت می‎شود اولویت ارائه این تسهیلات به طرح‎های روستایی است.

مدیر  صندوق کارآفرینی امید استان گلستا ن گفت:تا سقف یک میلیارد ریال  تسهیلات  به طرح‎های اشتغالزایی پرداخت می‎شود اولویت ارائه این تسهیلات به طرح‎های روستایی است.

به گزارشكاسپين خبر،  حسن پهلووری  امشب در حاشیه بازدید از طرح‎های اشتغال‎زایی روستای پیچک‎محله علی‎آباد کتول اظهار کرد:حمایت از ایده‎های نو و خلاقانه با رویکرد اشتغالزایی از مهمترین مواردی است که صندوق کارآفرینی امید با اولویت قرار دادن طرح‎های روستایی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات قرض‎الحسنه اشتغال پرداخت می‎کند.

وی از جوانان جویای کار استان خواست تا نسبت به ارائه طرح‎های خلاقانه برای برخورداری از تسهیلات قرض‎الحسنه اشتغال صندوق اقدام کنند و افزود:ارائه تسهیلات طرح‎های اشتغالزایی فرصت خوبی برای جوانان به وجود می‎آورد تا با استفاده از تخصص، تجربه و دانش علمی وارد بازار تولید شوند و به اقتصاد خانواده و جامعه کمک کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از اجرای طرح هر روستا یک محصول، هر خانه یک کارخانه در این استان خبر داد و تصریح کرد:در این راستا نسبت به تکمیل چرخه تولید محصولات لبنی و دامی در روستای پیچک‎محله علی‎آباد کتول برنامه‎هایی در دست اقدام و اجرا است.

اجرای  طرح یک روستا یک محصول  در گلستان

پهلووری افزود:با حمایت صندوق کارآفرینی امید گلستان، چرخه تولید محصولات دامی و لبنی متشکل از تاسیس دامداری، تولید شیر، تهیه علوفه و ایجاد واحدهای تبدیل شیر به محصولات لبنی در روستای پیچک‎محله علی‎آباد کتول تکمیل می‎شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت:این کار در قالب طرح هر روستا یک محصول انجام می‎گیرد و هدف آن ایجاد اشتغال برای روستائیان و بهره‎مندی آنها از خدمات صندوق کارآفرینی امید است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید همچنین به همراه احمد تجری فرماندار شهرستان علی‎آباد کتول و رئیسی مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان از اقامتگاه طبیعت‎گردی کتول واقع در روستای ییلاقی غریب‎آباد بازدید کرد.

حسن پهلوری در حاشیه این بازدید گفت:اقامتگاه طبیعت‎گردی کتول با حمایت تسهیلات قرض‎الحسنه صندوق کارآفرینی امید به مرحله اجرا در آمده است.

وی در پایان گفت:مبلغ تسهیلات اعطایی از سوی صندوق به این طرح مبلغ یک میلیارد ریال است که با تکمیل این طرح پنج نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5864



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96