اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان گلستان:

«فقر حرکتی» از دغدغه‎های اصلی آموزش و پرورش گلستان است
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‎های ورزشی آموزش و پرورش استان گلستان گفت: امروز فقر حرکتی به عنوان یکی از دغدغه‎های اصلی آموزش و پرورش استان گلستان محسوب می‌شود.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‎های ورزشی آموزش و پرورش استان گلستان گفت:امروز فقر حرکتی به عنوان یکی از دغدغه‎های اصلی آموزش و پرورش استان گلستان محسوب می‌شود.

به گزارشكاسپين خبر، صادق قوانلو صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:امروز فقر حرکتی به عنوان یکی از دغدغه‎های اصلی آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد:آموزش و پرورش استان گلستان علاوه بر اینکه به آموزش سوادِ دانش‌آموزان اهمیت قائل است به سواد حرکتی آنها نیز اهمیت می‌دهد.

 المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای و حیات پویا ، دو برنامه اصلی آموزش و پرورش است

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‎های ورزشی آمورش و پرورش استان گلستان ابراز کرد:امروز افتخار می‎کنیم که حوزه تربیت بدنی سلامت در اجرای سند تحول بنیادین قرار گرفته است و لازم به ذکر است که سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری تدوین شده و پیشگام است.

قوانلو در خصوص مهمترین برنامه‎های ورزشی مدارس استان گلستان، اذعان کرد:المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای و حیات پویا، دو برنامه اصلی آموزش و پرورش است که سبب ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 118 هزار نفر به صورت فعال در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای در سال تحصیلی گذشته مشارکت داشتند، یادآور شد:امیدواریم امسال شاهد شرکت بیش از 123 هزار نفر در طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای باشیم.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‎های ورزشی گلستان درخصوص برنامه ورزشی«حیات پویا»افزود:فقر حرکتی یکی از دغدغه‎های اصلی آموزش و پرورش است که با ایجاد طرح حیات پویا، کشیدن اشکال هندسی در محوطه مدارس و همچنین استفاده از کمترین وسایل ممکن باعث ایجاد تحرکات بیشتر در دانش‌آموزان در ساعات غیر ورزشی مخصوصا ساعات تفریح آنها می‌شود و همچنین این طرح باعث کاهش فقر حرکتی دانش‌آموزان خواهد شد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5862



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96