اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عدنان: دوست دارم دوباره در تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی کنم + پست اینستاگرام جالب دوروقی: بودن در گرگان واسم مثه بهشت بود!
بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: دوست دارم باز هم در تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی کنم.

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت:اگر شرایط مهیا باشد و من را بخواهند دوباره به گرگان باز می‌گردم و دوست دارم باز هم در تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی کنم.

به گزارش کاسپین‌خبر، عدنان دورقی امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:خوشبختانه در این بازی خیلی خوب کار کردیم و توانستیم پیروز باشیم.

وی که فصل گذشته در تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی می‌کرد در پاسخ به این سؤوال که علاقه‌مندی دوباره در شهرداری گرگان بازی کنی یا خیر گفت:اگر شرایط مهیا شود دوباره به گرگان برمی‌گردم

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در خصوص علت جدایی‌اش از تیم بسکتبال شهرداری گرگان و پیوستنش به تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت:جدایی من از گرگان برای مسائل مالی نبوده و همیشه قبل از فصل این مسائل بیان می‌شود که بازیکن برای مسائل مالی از تیم جدا شد اما در خصوص من به هیچ عنوان این‌گونه نبوده است.

دورقی تاکید کرد:اگر شرایط مناسب باشد و بخواهند، دوست دارم دوباره در گرگان بازی کنم.

عدنان دورقی ملی‌پوش تیم بسکتبال کشورمان که فصل گذشته را در تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی می‌کرد، توانست پس از ثبت عملکرد مناسب در این تیم، نظر کادر فنی تیم ملی بسکتبال کشورمان با به خود جلب کند و به عضویت تیم ملی در آید.

او در بازی امروز دو تیم شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد با آنکه در تیم بسکتبال دنشگاه آزاد بازی می‌کرد اما بارها مورد تشویق و حمایت هواداران گرگانی قرار گرفت و حتی پس از پایان بازی، با هدایت لیدرهای تیم شهرداری گرگان به طرف هواداران آمد و به ابراز احاسات هواداران گرگانی پاسخ داد./فارس

دوروقی پس از بازی نیز در صفحه اینستاگرام خود به ابراز احساسات درباره تیم بسکتبال شهرداری گرگان پرداخت.تصویر این پست را در ادامه می‌بینید:

 


http://www.caspiankhabar.com/5845



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96