اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان بازیکنانش را تهدید کرد/ ایزدپناه: حتما همه را تنبیه می‌کنم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، گفت: در این بازی، بازیکنان بسیار بد بازی کردند و من به هیچ عنوان از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم و به‌طور قطع آنها را تنبیه خواهم کرد.

سرمربی  تیم بسکتبال شهرداری گرگان ، گفت:در این بازی، بازیکنان بسیار بد بازی کردند و من به هیچ عنوان از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم و به‌طور قطع آنها را تنبیه خواهم کرد.

به گزارش کاسپیبن‌خبر،  محمدمهدی ایزدپناه  امشب پس از باخت تیمش برابر تیم بسکتبال دانشگاه آزاد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:در این بازی، بازیکنان بسیار بد بازی کردند و من به هیچ عنوان از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

وی ادامه داد:در وضعیت حمله به هیچ عنوان برنامه‌هایی که به بازیکنان اعلام کرده بودم را اجرا نکردند و به‌طور قطع آنها را تنبیه خواهم کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد:ما خیلی امیدوار بودیم که این بازی را ببریم اما بازیکنان آن بازی را که باید را ارائه نکردند و به هیچ عنوان این عملکرد بازیکنانم راضی‌کننده نبود.

ایزدپناه اضافه کرد:متاسفانه امروز دو بازیکن خارجی من خوب نبودند و باید برسی کنم ببینم چرا امروز بازیکنان این گونه عمل کردند.

وی تاکید کرد:امروز ما کار گروهی نداشتیم و به هیچ عنوان شرایط بازی به سود ما پیش نرفت و باعث شد در این بازی شکست بخوریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص تشویق بازیکنان سابق شهرداری گرگان که به تیم بسکتبال دانشگاه آزاد پیوستند و از سوی هواداران گرگانی مورد تشویق قرار گرفتند گفت:این نشان می‌دهد که مردم تیم خوب می‌خواهند و این بازیکنان(بنی کوچویی، فرهاد صبوری و ادنان دورغی)بازیکنان گران قیمتی هستند و امسال ما شرایط مالی جذب این بازیکنان را نداشتیم.

وی افزود:امیدوارم شرایطی ایجاد شود که بتوانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم و بتوانیم عملکرد مناسبی را داشته باشیم.

ایزدپناه در پایان در خصوص بازی آینده تیمش برابر تیم بسکتبال شیمی‌در تهران ابراز کرد:بازی سختی داریم اما ما با تمام انگیزه و تلاش می‌رویم تا پیروز شویم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5844



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96