اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شکست تلخ بسکتبال شهرداری گرگان در برابر دانشگاه آزاد/ پایتخت هواداران بسکتبال ایران در حسرت برد خانگی/ داد تماشاگران درآمد + حاشیه‌ها
تیم شهرداری گرگان در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال کشور در دیداری خانگی مقابل تیم دانشگاه آزاد تن به شکست داد.

تیم شهرداری گرگان در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال کشور در دیداری خانگی مقابل تیم دانشگاه آزاد تن به شکست داد.

به گزارش کاسپین‌خبر، از هفته نهم رقابت‌های  لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور ، بعدازظهر دوشنبه  تیم بسکتبال شهرداری گرگان  در سالن امام خمینی(ره)و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر میزبان  تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران  بود که با حساب ۴۵ به ۶۸ نتیجه را واگذار کرد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان

در این دیدار که با قضاوت محمد شهمیرزادی به عنوان سرداور و سروش خادم الحسینی و فرشاد هاشمی به عنوان داوران اول و دوم و نظارت امیرحسین واحدپور برگزار شد، نماینده گرگان در کوارتر اول با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به برتری رسید و در کوارترهای دوم و سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۳ به ۱۸، ۸ به ۱۶ و ۷ به ۱۹ مغلوب شد.

محمدمهدی ایزدپناه سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه مجید قاسم زاده، ساسون آبرامیان، کرم احمدیان، فیلیپ تونسینیچ و راول مارشال وارد میدان کرد و در آن سو تیم دانشگاه آزاد با سرمربیگری فرزاد کوهیان و ترکیب اولیه علی باهران، جوزف جونز، بنی کوچویی، جی پی پرینس و فرهاد صبوری وارد میدان شد.

حاشیه‌های جالب بازی

این دیدار که در سالن امام خمینی(ره)گرگان و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر برگزار شد، حاشیه‌هایی به همراه داشت که گزیده‌هایی از آن در ادامه آمده است:

*طرح موزائیکی هواداران بسکتبال گرگان که پیش از شروع بازی نام«گرگان»را در جایگاه رو به رو به نمایش گذاشتند از نکات جالب توجه این دیدار بود که مورد استقبال عکاسان نیز قرار گرفت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان

*گویا مشکل جایگاه خبرنگاران سالن امام خمینی(ره)گرگان حل شدنی نیست و مانند همیشه ۹۰ درصد افراد حاضر در این جایگاه از اهالی غیر رسانه‌ای بودند و برخی از خبرنگاران مجبور شدند برای ثبت گزارش این دیدار روی زمین بنشینند.

*تشویق ایسلندی که این روزها در میان تماشاگران ورزشی مد شده از سوی هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اواسط بازی اجرا شد که شور و هیجان خاصی به فضای سالن امام خمینی(ره)بخشید.

*مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و دو عضو شورای اسلامی شهر گرگان از مهمانان ویژه برای تماشای این دیدار بودند.

*تقابل عدنان دورقی، بنی کوچویی و فرهاد صبوری بازیکنان تیم دانشگاه آزاد با تیم سابق خود از نکات قابل توجه این دیدار بود و این سه بازیکن بارها از سوی تماشاگران گرگانی به شدت تشویق شدند.

*کوارتر نخست این دیدار با پرتاب سه امتیازی بنی کوچویی برای دانشگاه آزاد شروع شد و آنها پنج بر صفر پیش افتادند تا اینکه فیلیپ تونسینیچ با گل کردن پرتاب پنالتی موفق به کسب نخستین امتیاز برای تیم میزبان شود.

*بازیکنان تیم شهرداری به خصوص راول مارشال عملکرد خوبی در کوارتر نخست داشتند و این عملکرد مورد رضایت هواداران این تیم قرار گرفته بود.

*سعید صالحی بازیکن جوان و گرگانی تیم شهرداری در کوارتر دوم وارد زمین شد، اما گرگانی‌ها عملکرد خوبی در این کوارتر نداشتند.

*نمایش صعیف تیم شهرداری گرگان در کوارترهای سوم و چهارم، اختلاف امتیاز را لحظه به لحظه افزایش می‌داد، اما این موضوع موجب نشد تا هواداران بسکتبال گرگان دست از تشویق تیم شهر خود بردارند.

شعارهای تند تماشاگران گرگانی علیه بازیکنان و کادر فنی

*در پایان این دیدار تماشاگران گرگانی که در این فصل هنوز طعم پیروزی خانگی را نچشیده‌اند، نسبت به عملکرد تیم شهرشان واکنش نشان دادند و شعارهایی از قبیل«بازیکن بی غیرت نمی‌خواهیم»و«با این همه هوادار والله خجالت داره»سر دادند.

*همچنین آنها از عملکرد مجید قاسم زاده رضایت نداشتند و خواستار جدایی وی از تیم شهرداری گرگان شدند.

جی پی پرینس بازیکن خارجی تیم دانشگاه آزاد و ساسون آبرامیان بازیکن تیم شهرداری گرگان با اثرگذاری ۲۱، بهترین بازیکنان این دیدار بودند.

*آبرامیان با کسب ۹ امتیاز، ۱۵ ریباند، یک توپ ربایی و دو بلاک شات، عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشت و تماشاگران گرگانی نیز بارها به تشویق این بازیکن ارمنی پرداختند.

*راول مارشال بازیکن خارجی تیم شهرداری گرگان نیز با کسب ۲۲ امتیاز و مجموع اثرگذاری ۱۷، عملکرد نسبتا خوبی از خود بر جای گذاشت.

*فیلیپ تونسینیچ دیگر بازیکن خارجی تیم شهرداری گرگان روز خوبی را سپری نکرد و از لحاظ اثرگذاری ضعیف‌ترین بازیکن تیمش بود.

*تیم شهرداری گرگان با این شکست در پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با کسب دو برد، هفت باخت و مجموع ۱۱ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5843



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96