اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بارش دوباره برف در گلستان/ تردد در خوش‌ییلاق فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
بارش برف در مناطق کوهستانی و برخی شهرهای استان گلستان آغاز شد.

 بارش برف  در مناطق کوهستانی و برخی شهرهای استان گلستان آغاز شد.

به گزارشکاسپین خبر، از ساعاتی پیش بارش برف در نقاط مختلف استان گلستان آغاز شده و هم اکنون علاوه بر گرگان، در دیگر شهرهای استان نیز شاهد این بارش هستیم.

 موج دوم سرما  از صبح امروز به گلستان وارد شده است و کارشناسان هواشناسی پیش‌بینی کردند دما به زیر صفر درجه خواهد رسید و بارش باران و برف در ارتفاعات و حتی برخی شهرها تا فردا ادامه دارد.

مهدی میقانی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان  در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد:بارش برف در اکثر محورهای مواصلاصلاتی استان به‌خصوص در محورهای کوهستانی وجود دارد.

وی ادامه داد:هیچ مشکلی در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد و تردد در تمامی مسیرها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد:در فاصله زمانی برف گذشته که شدت آن به اندازه‌ای بود تا باعث پایان یافتن ذخایر نمک، شن و ماسه شد، اما در اسرع وقت تامین نمک و ماسه مخازن این اداره‌کل با سرعت انجام شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

محور توسکستان لغزنده است/فعالیت 210 پلیس در طرح زمستانه

علی عبدی رئیس پلیس‌راه استان گلستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص وضعیت تردد در جاده‌های استان و توصیه‌های پلیسی تاکید کرد:در حال حاضر به دلیل بارش برف در محور خوش‌ییلاق و توسکستان، تردد در این محورها تنها با زنجیر چرخ مجاز است.

وی اضافه کرد:به هیچ عنوان به رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند اجازه تردد داده نخواهد شد و گشت‌های پلیس‌راه استان در ابتدای مسیر حاضر هستند و این موضوع را کنترل خواهند کرد.

رئیس پلیس‌راه گلستان تصریح کرد:توصیه ما به رانندگان این است که با توجه به بارش بر و لغزنده بودن مسیر، با احتیاط بیشتری نسبت به گذشته اقدام به رانندگی کنند و قبل از حرکت، از سالم بودن وسیله نقلیه خود مطمئن شوند.

عبدی بیان کرد:شهروندان از انجام سفرهای غیرضروری در این روزها پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر علاوه بر حصول اطمینان از سالم بودن خودرو، بسته زمستانی همانند لباس گرم، جیره غذایی پرکالری و کم‌حجم و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد:طرح زمستان پلیس‌راه استان از روز گذشته آغاز شده و به مدت 93 روز ادامه دارد که در این طرح 833 نفر با 394 انواع دستگاه وسایل نقلیه و یک فروند بالگرد مشارکت دارند.

عبدی گفت:در طرح زمستانه امسال، پلیس‌راه گلستان با 78 تیم به استعداد 210 نفر نیروی انسانی در سطح راه‌های استان، حاضر خواهد شد و به شدت بر اساس قانون با متخلفان رانندگی و به‌خصوص متخلفان حادثه‌ساز برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس‌راه گلستان بیان کرد:خوشبختانه بین دستگاه‌های همکار در اجرای این طرح مشارکت خوبی وجود دارد و امیدواریم اجرای این طرح و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث کاهش سوانح رانندگی و ایمنی سفر در راه‌های استان شود.

با توجه به رصد جاده‎های استان توسط دوربین‎های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان، مسافران و رانندگان قبل از حرکت با تماس با شماره‎های 01732480019 و سامانه 141 از آخرین وضعیت راه‎ها کسب اطلاع کنند.


http://www.caspiankhabar.com/5822



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96