اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



واکنش نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس به حکم جلب نماینده تهران/ تربتی‌نژاد: دستور جلب نامتعارف آقای دکتر صادقی باعث تشویش اذهان می‌شود
در پی صدور حکم جلب برای محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی، یکی از نمایندگان گرگان و آق‌قلا در این مجلس نسبت به آن واکنش نشان داد.

در پی صدور حکم جلب برایمحمود صادقینمایندهمجلس شورای اسلامی، یکی از نمایندگان گرگان و آق‌قلا در این مجلس نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش کاسپین خبر شب گذشته با صدور حکم جلب محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، مأموران قصد جلب وی را داشتند.

در همین ارتباط نورمحمد تربتی نژاد، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بهعلی لاریجانی، رئیس این مجلس نامه‌ای نوشت و در آن به دستور جلب صادقی واکنش نشان داد.

متن نامه به این شرح است:

جناب آقای دکتر لاریجانی، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام،
اقدامات نامتعارف برخی از دادستانی‌ها در ممانعت از سخنرانی ها و جلب متهمان، جایگاه قوه قضائیه را در نظام اسلامی و نظام حقوقی بین الملل تضعیف می نماید.

آنچنانکه مستحضرید رخدادهای اخیر در کشور در ارتباط با لغو سخنرانی آقای دکتر علی مطهری، نائب رئیس محترم مجلس در شهر مقدس مشهد و دستور جلب نامتعارف آقای دکتر محمود صادقی ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ممکن است باعث تشویش اذهان مردم انقلابی و شهید پرور در قضاوت به عملکرد دادستانی ها بعنوان رکن مهمی از قوه قضائیه و نمایندگان محترم بعنوان اعضای قوه مقننه شود. 

لذا ضمن تشکر از موضع گیری های منصفانه جنابعالی پیرامون رخدادهای اخیر پیشنهاد می نمایم که موضوع را بطور جدی تر طی جلسه ای با روسای محترم سایر قوا(مجریه و قضائیه)مورد بحث و بررسی قرار داده و بمنظور ایجاد هماهنگی بیشتر و پایدارتر بین قوا تصمیمات مناسب و مقتضی اتخاذ فرمایند، تا شاهد اقدامات موثرتر در حمایت از آزادی و ایفای نقش قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده و موجب جلوگیری ازتکرار اینگونه اتفاقات که مسلما مورد سوء استفاده بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت، باشیم.

با تشکر و آرزوی توفیقات الهی

هشتم آذرماه 1395

نورمحمد تربتی نژاد؛ نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی


http://www.caspiankhabar.com/5794



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96