اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امدادرسانی جمعیت هلال احمر گلستان به 327 نفر در سرمای اخیر/ انتقال مادر و نوزاد از روستای پربرف مینودشت به مراکز درمانی + تصویر
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: طی سه روز گذشته به ۳۲۷ حادثه دیده برف و کولاک در گلستان امدادرسانی انجام‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت:طی سه روز گذشته به ۳۲۷ حادثه دیده برف و کولاک در گلستان امدادرسانی انجام‌شده است.

به گزارشکاسپین خبر، حسین احمدی در رابطه با عملیات امداد و نجات درپی بارش برف شدید در گلستان اظهار کرد:طبق اخطاریه هواشناسی مبنی بر کاهش دما، بارش برف و ادامه این شرایط در استان، از سوی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در طی روزهای گذشته و جاری امدادرسانی در محورهای خوش ییلاق، اولنگ، توسکستان به شاهرود در حال انجام است.

وی افزود:طی سه روز گذشته ۱۴ تیم عملیاتی در قالب ۳۰ نجاتگر و پرسنل به امدادرسانی در جاده‌ها و مناطق کوهستانی پرداخته‌اند و به ۳۲۷ حادثه‌دیده در راه ماندگان برف و کولاک استان امدادرسانی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از به‌کارگیری ۱۳ خودروی عملیاتی خبر داد و تصریح کرد:در این عملیات ۸۲ خودرو امدادرسانی و رهاسازی شده‌اند.

کمک به ۵۰۰ نفر در ۷ روز

احمدی با اشاره به عملیات امداد و نجات در بازه زمانی ۲۸ آبان تا چهارم آذر گفت:در این هفت روز به ۵۰۰ حادثه‌دیده توسط ۶۶ پرسنل و نجاتگر که در قالب ۲۲ تیم عملیاتی حضور داشتند امدادرسانی شده است.

وی اظهار کرد:در این مدت برای ۱۲۱ دستگاه خودرو امدادرسانی و رهاسازی انجام‌شده که ۲۳ دستگاه خودروی عملیاتی در این عملیات حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از امدادرسانی به مادر باردار و نوزاد تازه متولدشده در روستای زنگلاب شهرستان مینودشت خبر داد و گفت:صبح امروز(پنجشنبه)یک بانوی باردار با مراجعه به خانه بهداشت روستای زنگلاب وضع حمل کرده و ساعت هفت و ۴۵ دقیقه طی تماسی با جمعیت هلال‌احمر نیروهای امدادی این مادر و نوزاد متولدشده را به بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت منتقل کرده‌اند.

احمدی افزود:در حال حاضر حال مادر و کودک خوب بوده و عملیات ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه به پایان رسیده است.


http://www.caspiankhabar.com/5768



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96