اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل فرودگاه‌های گلستان:

هر 2 فرودگاه گلستان زیان‌ده هستند/ به تداوم پرواز گرگان استانبول بسیار امیدوار هستیم
مدیرکل فرودگاه‎های گلستان گفت: فرودگاه های گرگان و کلاله در این استان جزو 51 فرودگاه زیان ده کشور هستند.

مدیرکل فرودگاه‎های گلستان گفت:فرودگاه های گرگان و کلاله در این استان جزو 51 فرودگاه زیان ده کشور هستند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایرنا، رامین آذری روز یکشنبه در نشست با مدیران دفاتر فروش آژانس‎های هوایی گلستان اظهار کرد:با وجود زیان ده بودن این دو فرودگاه های برخی ظرفیت ها و ویژگی های مثبت آن در کنار مزیت‌های نسبی گلستان موجب می شود به آینده امیدوار بود و از برنامه ریزی و تلاش برای به سود رساندن آن ها ناامید نباشیم. 

وی بیان کرد:یکی از مهمترین اهداف و برنامه های پیش رو برای خارج کردن فرودگاه های گلستان از زیان دهی افزایش تعداد پروازها و مقاصد پروازی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد. 

مدیرکل فرودگاه‎های گلستان افزود:در راستای رسیدن به این هدف از 2 هفته قبل تاکنون بر ظرفیت پرواز فرودگاه های گرگان به خصوص مسیرهای گرگان-تهران افزوده شد اما برنامه جدی دیگر در دست اقدام، راه اندازی خطوط پروازی جدید است. 

آذری که چندی هفته پیش به عنوان مدیرکل فرودگاه های گلستان منصوب شد؛ به مذاکرات انجام شده با یک شرکت ترکیه ای برای راه اندازی مسیر پروازی گرگان-استانبول اشاره کرد و گفت:در نتیجه موفقیت مذاکرات نماینده شرکت تُرک در حال بررسی تعیین قیمت بلیط های این پرواز است که امیدواریم با توجه به برخی شرایط مطلوب گلستان و استان های شمالی، این پرواز برقرار شود. 

وی بیان کرد:فعالیت بیش از 15 هزار فروشنده پوشاک در استان های شمالی و خرید آن ها از کشور ترکیه از جمله مزیت ها است که موجب می شود به تداوم برقراری خط پروازی گرگان به استابول بسیار امیدوار باشیم. 

مدیرکل فرودگاه‎های گلستان از شرکت های هواپیمایی گلستان نیز خواست برای فروش بیشتر بلیط های خطوط پروازی فرودگاه های استان تلاش بیشتری کنند تا نتیجه آن برقرار ماندن خطوط کنونی و برقراری مسیرهای جدید پروازی داخلی و خارجی باشد. 

آذری به راه اندازی مجدد فرودگاه کلاله اشاره کرد و گفت:اگر چه در زمان حاضر پروازهای این فرودگاه به مقصد تهران با مسافران اندک انجام می شود اما امیدواریم با اطلاع رسانی و تبلیغات لازم و آشنایی مردم شرق گلستان با ساعات و مقاصد پروازی، شاهد رونق هر چه بیشتر آن باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/5728



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96