اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وعده جالب توجه مدیرکل فرودگاه‌های گلستان/ پرواز گرگان استانبول راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل فرودگاه های گلستان گفت: ظرفیت پروازی فرودگاه بین المللی گرگان با توسعه مسیرهای داخلی و پرواز هفتگی به ترکیه در مسیر گرگان - استانبول افزایش خواهد یافت.

مدیرکل فرودگاه های گلستان گفت:ظرفیت پروازی فرودگاه بین المللی گرگان با توسعه مسیرهای داخلی و پرواز هفتگی به ترکیه در مسیر گرگان-استانبول افزایش خواهد یافت.

به گزارش کاسپین خبر ، رامین آذری روز شنبه در جلسه شورای اداری گلستان اظهار کرد:در ماه های اخیر ظرفیت فرودگاه گرگان با افزایش تعداد پروازهای داخلی حدود 64 درصد بیشتر شده است و برای توسعه پروازها و ارائه خدمات مطلوب تر و روزآمد تر در فرودگاه های گرگان و کلاله تلاش می شود.

وی بیان کرد:هم اینک افزایش تعداد پروازهای گرگان-زاهدان از 2 بار به 4 بار در هفته، راه اندازی پرواز هفتگی به بندرعباس و استانبول در دستور کار است که امیدواریم با نتیجه دادن این تلاش ها، در آینده شاهد برقراری و راه اندازی این پروازها و رونق گرفتن هر چه بیشتر فرودگاه بین المللی گرگان باشیم. 

مدیرکل فرودگاه های گلستان به راه اندازی مجدد فرودگاه کلاله نیز اشاره کرد و گفت:هم اکنون خط پروازی کلاله به تهران و بالعکس به صورت منظم ،اما با تعداد اندک مسافران برقرار است و لازم بوده که مسئولان استانی حمایت خود را برای استمرار این خط پروازی و افزایش تعداد مسافران آن، بیشتر کنند.

آذری بیان کرد:اگر تعداد مسافران متقاضی پرواز از فرودگاه کلاله افزایش یابد، راه اندازی مسیرهای پروازی دیگر هم در این فرودگاه واقع در شرق استان گلستان پیگیری و اجرایی می شود.

وی به فعالیت های عمرانی در دست اقدام در فرودگاه گرگان نیز اشاره کرد و گفت:یکی از مشکلات این فرودگاه، کوچک بودن ترمینال آن است که ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران را با مشکل مواجه می کند. 

مدیرکل فرودگاه های گلستان بیان کرد:برای حل این مشکل، احداث ترمینال جدید از مدتی قبل با زیربنای 9 هزار و 700 متر آغاز و با پیشرفت 57 درصدی در انتظار دریافت بودجه برای تکمیل و بهره برداری است. 

آذری وعده داد که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، این طرح تا 8 ماه آینده به بهره برداری برسد.

فرودگاه بین المللی گرگان هم اینک میزبان بیش از 50 پرواز هفتگی در مسیرهای تهران ، مشهد ، زاهدان ، اهواز و همچنین نجف می باشد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/5715



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96