اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در گفت و گوی فرماندار با کاسپین خبر مطرح شد:

برآورده شدن یک آرزوی مهم مردم شرق گلستان/ فرودگاه کلاله بازگشایی شد
فعالیت پروازی فرودگاه کلاله بعد از مدت‌ها تعطیلی با ورود یک فروند هواپیمای مسافربری جت 74 شرکت پویا ایر از سر گرفته شد.

فعالیت پروازی فرودگاه کلاله بعد از مدت‌ها تعطیلی با ورود یک فروند هواپیمای مسافربری جت 74 شرکت پویا ایر از سر گرفته شد.

به گزارش کاسپیبن خبر، نخستین هواپیمای مسافربری خط تهران-کلاله روز چهارشنبه با اسقبال فرماندارکلاله، نماینده شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس، مدیران کل فرودگاه‌های استان‌های گلستان و خراسان شمالی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمع زیادی از اهالی شهرستان‌های شرق گلستان در فرودگاه کلاله به زمین نشست.

فرماندار کلاله در همین رابطه به کاسپین خبر گفت:فعلاً پرواز هواپیمای مسافربری روزهای شنبه و چهارشنبه از تهران به کلاله ساعت 11 صبح و از کلاله به تهران ساعت 13 همان روز است و با افزایش استقبال مردم شرق استان گلستان از پروازهای فرودگاه کلاله، درتلاش هستیم روزها و تعداد پروازهای مسیر کلاله–تهران را افزایش دهیم.

نصرت برزگر افزود:در صدد برقراری خطوط پرواز مسافربری بین کلاله–مشهد و کلاله–زاهدان هم هستیم و امیدواریم با همکاری مسئولان مرتبط ومردم منطقه در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پروازهای مذکور باشیم.

فرودگاه کلاله در زمینی به مساحت 315 هکتار احداث شده و بار اول در سال 1374 و بار دوم در سال 1391 فعالیت پروازی و انتقال مسافر از آن برقرار ولی به دلیل استقبال کم رنگ مسافران، تعطیل شد

فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان با افزون بر 40 سال قدمت، نخست به منظور استفاده اختصاصی یکی از وابستگان رژیم طاغوت و نیز سمپاشی اراضی زراعی تحت تصرف وی، در سه کیلومتری شمال غربی شهر کلاله تأسیس شد.


http://www.caspiankhabar.com/5681



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96