اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جمع آوری بیش از 300 متکدی از گرگان و گنبد در 6 ماهه نخست امسال/ برخی آمارهای حوزه اجتماعی تکان دهنده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر لزوم جمع آوری متکدیان از سطح استان گفت: 11 دستگاه وظیفه مند در بحث آسیب‌های اجتماعی باید در این حوزه پای کار بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر لزوم جمع آوری متکدیان از سطح استان گفت:11 دستگاه وظیفه مند در بحث آسیب های اجتماعی باید در این حوزه پای کار بیایند.

"علی اصغر طهماسبی"در جلسه مشترک"کارگروه اجتماعی فرهنگی"و"ستاد ساماندهی امور جوانان"استان، اظهار کرد:در شش ماهه اول سال 315 متکدی در گرگان و گنبد شناسایی و جمع آوری شدند که این افراد در مراکز و اردوگاههایی که توسط شهرداریها و بهزیستی وجود دارد نگهداری می شوند.

تأکید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بر جمع آوری متکدیان

رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اضافه کرد:پیرامون ساماندهی و جمع آوری کودکان کار خیابانی نیز همین برنامه را داریم و پس از جمع آوری آنها از سطح شهرها طی مجموعه فعالیت هایی که توسط نهادها و سازمانهای دولتی و غیردولتی صورت می گیرد، ساماندهی و نگهداری از آنها تا رسیدن این کودکان به فرجامی قابل اطمینان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه مقابله با آسیب های اجتماعی را به کارزار جنگ تشبیه کرد و خاطرنشان کرد:متآسفانه برخی از آمارها در حوزه آسیب های اجتماعی تکان دهنده است و اعتقاد داریم اثرات آنها به مراتب مخرب تر و پر هزینه تر از هر جنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛ حاشیه نشینی و سکونتگاههای غیر مجاز، اعتیاد، طلاق و تکدیگری را از جمله شاخص ترین آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت:معمولا همه اینها با هم در ارتباطند و وقتی موضوعی را ریشه یابی می کنیم علت آنرا باید در آسیب های اجتماعی دیگر جستجو کرد./روابط عمومی استانداری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5679



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96