اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



توضیحات آموزش و پرورش گلستان درباره خبرهای تنبیه بدنی دانش‌آموز کلاله‌ای/ معلم خاطی به مدرسه دیگری منتقل شد
اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در بیانیه ای اعلام کرد: تنبیه دانش‌آموزان کلاله‌ای به علت بی‌انضباطی و برهم زدن نظم عمومی کلاس بوده و معلم خاطی به مدرسه ای دیگر منتقل شده است.

اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در بیانیه ای اعلام کرد:تنبیه دانش‌آموزان کلاله‌ای به علت بی‌انضباطی و برهم زدن نظم عمومی کلاس بوده و معلم خاطی به مدرسه ای دیگر منتقل شده است.

به گزارش کاسپین خبر، در بخشی از این جوابیه آمده است:تنبیه دانش‌آموزان کلاله‌ای به علت بی‌انضباطی و برهم زدن نظم عمومی کلاس انجام شده و علت دیگری نداشته است.

در بررسی‌های به عمل آمده توسط اداره کل آموزش و پرورش گلستان و شهرستان کلاله، تنبیه دانش آموزان کلاله‌ای به علت بی‌انضباطی و برهم زدن نظم عمومی کلاس انجام شده و دلیل دیگری نداشته است.

معلم خاطی از مدرسه مذکور به مدرسه دیگری منتقل شده و پرونده وی برابر قوانین ومقررات، به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال شد.

گفتنی است تنبیه شدت نداشته است و همچنین والدین، رضایت کتبی خود را اعلام کرده‌اند.

چندی پیش در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی خبر ضرب و شتم 5 دانش‌آموز شهرستان کلاله منتشر شده بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله در همان زمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کلاله، گفت:این دانش‌آموزان در کلاس هشتم در یکی از مدارس داخل شهر بوده‌اند اما صحت و سقم این شایعات مطرح شده، مشخص نشده است.

سنچولی افزود:این اتفاق براساس شنیده‌ها در زنگ پایانی کلاس در روز دوشنبه هفته گذشته رخ داده و پس از آن تعطیلات تاسوعا و عاشورا بوده و مدارس تشکیل نشده و پس از پایان تعطیلات این موضوع بررسی می‌شود./ روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5675



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96