اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جزییاتی از تنها آزمایشگاه پلاسمای دانش‌آموزی خاور میانه در کردکوی/ مسئولان قبلی حتی حاضر به شنیدن طرح نشدند!
مدیر‌ اجرایی نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور و سازنده دستگاه‎های مولد پلاسما گفت: امروز تمامی دنیا در زمینه علم پلاسما کار می‎کنند و تا 50 سال آینده تمامی انرژی‎های دنیا از پلاسما تهیه می‎شود.

مدیر‌اجرایی نخستین آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی کشور و سازنده دستگاه‎های مولد پلاسما گفت:امروز تمامی دنیا در زمینه علم پلاسما کار می‎کنند و تا 50 سال آینده تمامی انرژی‎های دنیا از پلاسما تهیه می‎شود.

به گزارش کاسپین خبر، ابوالفضل مازندرانی عصر امروز در جلسه نشست با سرگروه‎های آموزشی شهرستان کردکوی در مدرسه نمونه دولتی حضرت زینب(س)اظهار داشت:تمامی مدیران و معلمان شهرستان کردکوی باید توجه ویژه‎ای به آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی که برای نخستین بار در کشور در این شهرستان راه‎اندازی شده، داشته باشند.

وی با بیان اینکه پلاسما حالت چهارم ماده است، گفت:امروز تمامی دنیا در زمینه علم پلاسما کار می‎کند و تا 50 سال آینده تمامی انرژی‎های دنیا از پلاسما تهیه می‎شود.

مازندرانی با بیان اینکه آزمایشگاه پلاسمای دانش‎آموزی برای نخستین بار در خاورمیانه و در ایران ایجاد شده است، تصریح کرد:این آزمایشگاه در سه فاز فعالیت خواهد داشت.

آزمایشگاه پلاسمای کردکوی برای تمام کشور پایلوت می‌شود

وی با بیان اینکه این نمونه برای تمام کشور پایلوت می‎شود، ابراز داشت:این موفقیت بزرگ در شهرستان کردکوی به همت و حمایت ویژه مسؤولان استانی و شهرستانی آموزش و پرورش انجام پذیرفته است.

مازندرانی خاطرنشان کرد:پیشنهاد این طرح از سال گذشته بوده اما مسؤولان قبلی آموزش و پرورش شهرستان کردکوی حتی حاضر به شنیدن این طرح نشدند اما امروز به همت مسؤولان این موفقیت بزرگ حاصل شده است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5656



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96