اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر حج و زیارت استان:

آماده اعزام 15 هزار گلستانی به پیاده‌روی اربعین هستیم/ مردم مراقب کلاهبرداران باشند
مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: بیش از ۳ هزار و ۶۲۹ گلستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و برای ۵۰۰ نفر هم به زودی روادید صادر می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت:بیش از ۳ هزار و ۶۲۹ گلستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و برای ۵۰۰ نفر هم به زودی روادید صادر می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر، رضا درگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:تاکنون بیش از 3 هزار و 629 گلستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و با ثبت‌نام زوار پیاده اربعین و تحویل مدارک خود به دفاتر مجاز کار تهیه روادید در سفارت عراق آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد:کار صدور روادید از این هفته آغاز می‌شود و با راه اندازی کنسولگری کشور عراق در استان معین ما استان مازندران دیگر مدارک به تهران ارسال نمی‌شود و در همین کنسولگری تهیه می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان گلستان تاکید کرد:هم استانی‌ها پس از ثبت‌نام در سامانه سماح باید مدارک خود را به 47 دفتر مجاز حج و زیارت و 5 دفتر موقت و یا دفاتر خدمات پستی تحویل دهند تا مرحله اخذ روادید برای آنها انجام شود.

درگاهی درباره ثبت نام در سامانه سماح هم گفت:مشتاقان زیارت باید در سامانه ثبت کنند و با اخذ روادید به این سفر اعزام شوند چرا که امسال از خروج زائران بدون روادید جلوگیری می‌شود.

مدیر حج و زیارت گلستان تصریح کرد:مردم مراقب کلاهبردان باشند و در چند استان کشور شاهد تخلفات بوده‌ایم که کلاهبردان از مردم با دریافت مدارکشان پول دریافت کرده‌اند و روادید تقلبی به آنها داده‌اند که مشکلات فراوانی را برای زائران ایجاد کرده‌اند.

مدیر حج و زیارت استان گلستان درباره کمیته‌های اربعین در استان هم گفت:5کمیته تخصصی پیاده‌روی اربعین در استان گلستان تشکیل شده که جلسات برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام داده‌اند و زمینه برای سفر 15 هزار گلستانی به کربلای معلی در ایام اربعین فراهم شده و موکبی هم در کربلا وظیفه اسکان مسافران و زوار را به عهده گرفته است.

درگاهی اظهار کرد:سال گذشته هم 10 هزار گلستانی به این سفر معنوی اعزام شدند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/5654



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96