اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بازیکن شاخص و جدید بسکتبال شهرداری گرگان:

تماشاگران گرگانی بسکتبال را می‌فهمند/ ایزدپناه مربی باهوشی است
ملی پوش سابق و بازیکن باسابقه بسکتبال ایران ضمن ابراز خرسندی از پیوستن خود به تیم شهرداری گرگان گفت: تا زمانی که بدنم آماده باشد قصد خداحافظی ندارم.

ملی پوش سابق و بازیکن باسابقه بسکتبال ایران ضمن ابراز خرسندی از پیوستن خود به تیم شهرداری گرگان گفت:تا زمانی که بدنم آماده باشد قصد خداحافظی ندارم.

به گزارشکاسپین خبر، کرم احمدیان درباره حضور در تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد:بسیاری از بازیکنان علاقه مند حضور در بسکتبال گرگان هستند و از اینکه به این تیم پیوسته ام احساس بسیار خوبی دارم.

احمدیان افزود:من از سال های پیش علاقه داشتم در گرگان بازی کنم اما به علت شرایط خانوادگی نمی توانستم به این شهر بیایم و اینکه امسال در اینجا حضور دارم را به فال نیک می گیرم.

وی در مورد چگونگی پیوستنش به تیم شهرداری گرگان گفت:آقای ایزدپناه(سرمربی)از من پرسید که وضعیت بدنی ام چگونه است که من پاسخ دادم مشکلی ندارم و بدنم آماده است و به این ترتیب به گرگان آمدم.

این بازیکن باتجربه به فضای بسکتبال گرگان اشاره کرد و گفت:من همراه تیم های مختلفی برای بازی به گرگان آمده ام اما کوچکترین بی احترامی از سوی تماشاگران بسکتبال این شهر ندیده ام و همه می دانند که تماشاگران گرگانی بسکتبال را می فهمند.

احمدیان تصریح کرد:در برخی شهرها ممکن است تماشاگران به مدت یک یا دو سال از تیم شهرشان حمایت کنند و پس از آن دلسرد می شوند اما تماشاگران بسکتبال گرگان در این همه سال حامی تیم بوده و به معنای واقعی«سرمایه»هستند.

احمدیان خاطرنشان کرد:آقای ایزدپناه مربی بسیار باهوشی است و معتقدم به خوبی می تواند از ظرفیت بازیکنان نهایت استفاده را ببرد و امیدوارم امسال بتوانیم هواداران بسکتبال گرگان را راضی نگه داریم.

احمدیان در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی به بسکتبال حرفه ای ادامه می دهد، اظهار کرد:در حال حاضر به خوبی تمرین می کنم و هر لحظه که احساس کنم دیگر نمی توانم بسکتبال بازی کنم خداحافظی خواهم کرد.

بفصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال از ششم آبان ماه آغاز خواهد شد که بازی تیم شهرداری گرگان مقابل تیم شیمیدر به تعویق افتاده است.بر این اساس، نخستین بازی نماینده گرگان، دهم آبان ماه در مقابل شهرداری اراک خواهد بود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5651



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96