اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



حضور 3 دختر راگبی‌باز گلستانی در اردوی تیم ملی زیر 22 سال/ ملی‌پوشان آخر هفته به آلمان می‌روند
 نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی گلستان گفت: دومین مرحله اردوی تیم ملی راگبی زیر 22 سال دختران ایران با حضور 3 ورزشکار گلستانی برگزار می شود.

 نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی گلستان گفت:دومین مرحله اردوی تیم ملی راگبی زیر 22 سال دختران ایران با حضور 3 ورزشکار گلستانی برگزار می شود.

به گزارشکاسپین خبر، مریم قوشچی اظهار کرد:این اردوی آماده سازی از ششم آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و شیدا داداشی، هانیه علی نژاد و سید هانیه مکی گلستانی های حاضر در اردو هستند.

وی بیان کرد:تیم ملی راگبی زیر 22 سال دختران ایران خود را برای حضور در اردوی تدارکاتی آلمان آماده می کند که ملی پوشان پس از پایان تمرین یک هفته ای در تهران، برای برگزاری چند مسابقه دوستانه راهی این کشور می شوند. 

نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی گلستان افزود:آتوسا میرهادی سرپرست و نازنین حسینی سرمربی این تیم هم گلستانی هستند تا جمع نمایندگان استان در تیم ملی راگبی زیر 22 سال دختران، کامل تر باشد. 

قوشچی به شرایط این رشته ورزشی در گلستان اشاره کرد و گفت:راگبی هم اینک فقط در شهرستان بندرگز در غرب گلستان به صورت جدی و حرفه ای دنبال می شود و برنامه ریزی برای افزایش فعالیت های مرتبط با این رشته در دیگر شهرهای استان ادامه دارد.

وی بیان کرد:هم اینک تعداد ورزشکاران راگبی دختران گلستان اندکی بیشتر از 30 نفر است که تلاش می کنیم با برگزاری دوره های مربیگری و تربیت مربیان جوان و علاقمند ، آنها را برای کشف استعدادهای جدید این رشته ترغیب کنیم. 

نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی گلستان افزود:زمین بازی مورد استفاده راگبی، زمین فوتبال است که این ظرفیت در همه شهرهای استان مهیا و فراهم بوده و فقط لازم است مراحل استعدادیابی این رشته با جدیت و همت بیشتر تداوم پیدا کند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/5644



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96