اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دلایل آبگرفتگی در 28 نقطه بحرانی گرگان رفع شد + جزییات نقاط آسیب پذیر
معاون فنی و عمرانی شهرداری گرگان گفت: براساس بازدیدهای انجام شده 28 نقطه از شهر گرگان به هنگام بارش های شدید دچار آبگرفتگی می شد که این مناطق شناسایی و اقدامات برای رفع آن اجرایی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری گرگان گفت:براساس بازدیدهای انجام شده 28 نقطه از شهر گرگان به هنگام بارش های شدید دچار آبگرفتگی می شد که این مناطق شناسایی و اقدامات برای رفع آن اجرایی شده است.

به گزارش کاسپین خبر،علی رضا حاج محمدعلی افزود:بعد از بارندگی شدیدی که در روزهای پایانی تابستان امسال در گرگان رخ داد، نقاطی که بیشترین آسیب را دیده بود شناسایی و پس از اخذ تصمیمات فنی در محل، اصلاح شد.

وی؛ چهارراه فلسفی، برخی معابر انجیراب، کوچه های 5 و 7 خیابان الغدیر، گلند تاریکی در میدان باهنر، کوچه نشاط در کوی دادگستری، جرجان، کوی عرفان و اسلام آباد را از جمله این نقاط بحرانی برشمرد و اضافه کرد:بیشترین آبگرفتگی در گلند تاریکی روی می داد که اکنون اقدامات فنی لازم به طور کامل در این بخش انجام و امید است در آینده شاهد آبگرفتگی شدید در این محل نباشیم.

حاج محمد علی از احداث جدول در غدیر 5 و 7 نیز خبر داد و گفت:بارش های شدید در این محل باعث آبگرفتگی منازل می شد و برای هدایت آبها احداث جدول انجام شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری گرگان با بیان اینکه در حوزه آبگرفتگی نیازهای عمرانی زیادی در مناطق مختلف شهر احساس می شد، گفت:روکش آسفالت، پوشش بتونی روی کانال ها، جدول و پیاده رو سازی، ترمیم آسفالت، ایجاد دریچه و پل های فلزی از جمله فعالیت های عمرانی است که در سطح شهر انجام شد.

وی به انجام اقدامات عمرانی در اطراف حریم رودخانه های شهر گرگان نیز اشاره کرد و توضیح داد:لایروبی، دیواره سازی و اصلاح مسیر هدایت آب رودخانه ها از سوی شهرداری انجام شد، در انجیراب 11 نیز پل تردد عابرین بر اثر آبگرفتگی از بین رفته بود که این پل توسط شهرداری ظرف مدت کوتاهی طراحی، ساخته، نصب و آماده تردد شد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/5640



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96