اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



زمان برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان اعلام شد/ پیش‌فروش اینترنتی بن‌های خرید برای اولین بار
دهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب استان گلستان از چهارم آبان ماه سال جاری و به مدت 6 روز در محل نمایشگاه های استان در گرگان برگزار می‌شود.

 رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:دهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب استان گلستان از چهارم آبان ماه سال جاری و به مدت 6 روز در محل نمایشگاه های استان در گرگان برگزار می شود.

به گزارش کاسپین خبر، فرشته آل نبی افزود:این نمایشگاه تا 9 آبان در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در مسیر جاده گرگان به آق قلا مقابل فرودگاه بین المللی گرگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد:این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت15.30 تا 21 برای بازدید و تهیه کتاب به روی علاقه مندان باز خواهد بود. 

او از پیش فروش اینترنتی بن کتاب نیز خبر داد و گفت:علاقه مندان می توانند از 26 مهرماه به سامانه www.bon.tibf.ir مراجعه و از پیش فروش بن کتاب بهره مند شوند.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را دستیابی آسان و ارزان به انتشارات ناشران کشور و تازه های نشر، ترویج فرهنگ مطالعه و آشتی خانواده ها، به ویژه کودکان و نوجوانان با کتاب عنوان کرد و یادآور شد:باید فرهنگ غنی و ایده های نو در کشور را در قالب نمایشگاه کتاب به نسل های جدید ارائه دهیم./روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5639



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96