اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کلاهبردار 200 میلیارد تومانی گلستان سرانجام به دام افتاد/ اتهام افساد فی‌ الارض برای کلاهبردار بزرگ
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر، خبر دستگیری کلاهبرداری که مبلغ دو هزارو یکصد میلیارد ریال درقالب پیش فروش خودرو از مردم منطقه سوء استفاده کرده بود را تایید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر، خبر دستگیری کلاهبرداری که مبلغ دو هزارو یکصد میلیارد ریال درقالب پیش فروش خودرو از مردم منطقه سوء استفاده کرده بود را تایید کرد.

به گزارش کاسپین خبر، رضا بذری گفته است:این کلاهبردار توسط ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در شهر'دماوند'استان تهران دستگیر شده و هم اکنون مراحل بازجویی را در پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان می گذارند.

وی افزود:این متهم در شهرهای خاش، سرباز و ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان و نیز در شهر آزادشهر و چند شهر دیگر استان گلستان اقدام به کلاهبرداری کرده بود که پس از تکمیل تحقیقات، پرونده های تشکیل شده، تجمیع می شود.

بذری با بیان اینکه این کلاهبردار2161 شاکی فقط در شهرستان آزادشهر دارد، اضافه کرد:پرونده شکات تشکیل شده در محل دادسرای آزادشهر با قرار عدم صلاحیت، هفته قبل به دادسرای تهران ارسال شد.

وی تصریح کرد:پیش از تشکیل پرونده در دادگاه آزادشهر، این متهم تحت تعقیب دادسرای تهران بود و درشعبه هفت باز پرسی دادسرای ناحیه 12 تهران باعنوان کلاهبرداری و افساد فی الارض پرونده دارد.

دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر یادآور شد:این پرونده دو متهم دیگر نیز دارد که پیش از این و در زمان وقوع کلاهبرداری دستگیر شده و هم اکنون در زندان گنبدکاووس به سر می برند.

بذری افزود:این کلاهبردار با همکاری جوانی در آزادشهر و تاسیس یک شرکت با این ادعا که می تواند خودروهای تولید داخل را چند میلیون تومان پایین تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشد، آنها را فریب داده و سرمایه صدها نفر را به جیب زد. 

اواخر خرداد امسال دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر درشرق گلستان خبر از کلاهبرداری و اخلال در نظام بانکی توسط یک شرکت پیش فروش خودرو در این شهرستان داده بود و در همان زمان از دستگیری و بازداشت دو متهم این پرونده و فرار متهم اصلی خبر داد.

به گفته بذری، متهمان با دریافت مبلغ 175 میلیون ریال وجه نقد از متقاضیان به آنان وعده تحویل خودرو پراید در دو ماه آینده می دادند که درموعد مقرر یا خودرو را تحویل می دادند و یا معادل 60 تا 70 درصد به مبالغ دریافتی از مردم به عنوان سود پرداخت می کردند. 

پرداخت این میزان سود سبب شده بود تا مردم از تحویل گرفتن خودرو خودداری کرده و به دریافت سود راضی شوند./ پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5627



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96