اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



انتقاد تند نماینده گنبد از 2 اداره شهرستان/ طیار: با کم‌کاری‌ها قاطعانه برخورد خواهم کرد
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه جدی خود از دو اداره آموزش و پرورش و امور آب، گفت: مشکلات معلمان حق‌التدریسی را قاطعانه پیگیری می‌کنم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه جدی خود از دو اداره آموزش و پرورش و امور آب، گفت:مشکلات معلمان حق‌التدریسی را قاطعانه پیگیری می‌کنم.

به گزارش کاسپین‌خبر، قره‌جه طیار صبح امروز در جمع مدیران و مسؤولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مشکلات عدیده مردم گنبدکاووس به ویژه مردم روستاها در زمینه آب‌رسانی، خاطرنشان کرد:در دیدارهای اخیر چندین موضوع از جمله پروژه آب‌رسانی مجتمع فجر، جاده نفت، منطقه آزاد تجاری اینچه برون، مدیریت گمرک، مسأله حق‌التدریسی‌ها و صدور احکام رسمی چارت فرمانداری ویژه گنبدکاووس مسائلی بود که پیرامون آن به بحث و بررسی آن پرداختیم و به صورت قاطعانه پیگیر آن‌ها به ویژه موضوع معلمان حق‌التدریسی خواهم بود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده مردم در عین تعامل صمیمانه‌ای که با مدیران و مسؤولان ادارات در شهرستان گنبدکاووس دارم قاطعانه با کم‌کاری‌ها برخورد خواهم کرد، تصریح کرد:نظارت بر عملکرد مدیران یکی از وظایف ماست که باید به طور جدی به آن توجه کافی و وافی را داشته باشیم و مدیران عزیز نیز نباید از ما به دلیل پیگیری جدی مطالبات مردم دلگیر شوند.

طیار با تأکید بر ارادت شخصی خود نسبت به مدیران ادارات و نهادهای شهرستان گنبدکاووس، اضافه کرد:متأسفانه باید بگویم که از دو اداره آموزش و پرورش و اداره امور آب در شهرستان گلایه‌های جدی دارم و معتقدم این عزیزان می‌توانستند با جدیت بیشتری پیگیر مطالبات مردم عزیزمان باشند.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران در آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ادارات خود انواع قانون‌ها و تبصره‌ها را دارند، افزود:از همه مدیران می‌خواهم در هنگامی که دستشان برای انتخاب تبصره‌ها باز است، آن تصمیمی را اتخاذ کنند که به واقع به نفع مردم و به صلاح شهر عزیزمان باشد که سال‌هاست به دلیل برخی نگاه‌های نادرست نتوانسته به توسعه متناسب با جایگاه خود دست پیدا کند.

طیار دو نفر از اعضای دفتر ارتباطات مردمی خود را در این نشست برای ارتباط مدیران و مسؤولان شهرستان با وی معرفی کرد و از همه مدیران خواست هرگونه مسأله مهمی که در سطح شهرستان رخ می‌دهد را از این طریق به اطلاع وی برسانند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5626



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96