اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان:

۲ کوهنورد در ارتفاعات توسکستان گم شدند/آغاز عملیات امداد و نجات
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان از آغاز عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن دو کوهنورد گمشده در ارتفاعات توسکستان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان از آغاز عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن دو کوهنورد گمشده در ارتفاعات توسکستان خبر داد.

طه میرصادقی در گفتگو باخبرنگاران اظهار کرد:روز جمعه یک تیم کوهنوردی متشکل از ۲۰ نفر در ارتفاعات باقرشاه به سمت دیو دره توسکستان درحال کوه نوردی بودند که دونفر از این افراد به نام های مانی کردی و محمدطاهری نژاد  به دلیل تندرو بودن از گروه جدا می شوند و تاکنون بازنگشتند.

وی افزود:یک تیم عملیاتی هفت نفره شب گذشته تا ساعت چهار صبح منطقه را جستجو کرده اما تاکنون هیچ نشانه ای از این دو کوهنورد به دست نیامده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان اظهار کرد:متاسفانه به دلیل وضعیت آنتن دهی ضعیف منطقه با بررسی سیگنال های تلفن همراه این دو نفر هم اطلاعاتی به دست نیامده است.

وی تصریح کرد:صبح امروز طی جلسه ای که با هیئت کوهنوردی و اتومبیل رانی استان برگزار کردیم قرار بر این شد هیئت اتومبیل رانی پنج دستگاه خودروی کمک دار و دو موتور در اختیار جمعیت هلال احمر بگذارد و از طرف هیئت کوهنوردی هم قرار براین شد تا هشت اکیپ عملیاتی در کنار تیم های امداد و نجات کوهستان پنج منطقه مشخص شده را جستجوکنند.

میرصادقی افزود:به دلیل جستجوی گسترده، این تیم ها در قالب فرماندهی با برپایی چادر و مستقر کردن خودروی ارتباطات اقدام به جستجوی گسترده می کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5602



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96