اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان:

طرح سرشماری نفوس و مسکن به ۲ روش اینترنتی و حضوری بدون کاغذ در گلستان اجرا ‌می‌‎شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: برای نخستین بار سرشماری نفوس و مسکن به دو روش اینترنتی و حضوری بدون کاغذ انجام می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت:برای نخستین بار سرشماری نفوس و مسکن به دو روش اینترنتی و حضوری بدون کاغذ انجام می شود.

حسین مومنی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس مسکن سال ١٣٩٥ همزمان با سراسر کشور اظهار داشت:سرشماری کامل‌ترین و موثرترین شیوه جمع‌آوری اطلاعات یک کشور برای برنامه‌ریزی بهتر و توسعه پایدارتر است و برنامه‌ریزان، تصمیم‌گیران و سیاست‌گزاران کشور با داشتن آمار و اطلاعات جمعیتی می‌توانند برنامه‌های توسعه کشور را به سمت وضعیت مطلوب سوق دهند.

وی افزود:خوشبختانه به منظور کاهش در هزینه سرشماری و افزایش سرعت و دقت، برای نخستین بار، سرشماری به 2 شیوه اینترنتی خود تکمیلی توسط سرپرستان خانوار و روش حضوری بدون کاغذ و با تبلت توسط ماموران سرشماری اجرا می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تصریح کرد:روش سرشماری اینترنتی از ٣ مهر تا ٢٤ مهر با مراجعه سرپرست خانوار به آدرس اینترنتیwww.sarshomari95.ir آغاز می‌شود.

مومنی اظهار کرد:روش حضوری نیز از ٢٥ مهر تا ٢٥ آبان با مراجعه ماموران سرشماری به محل زندگی خانوارها آغاز می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان شناخت دقیق تعداد افراد جامعه و ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را برای برنامه‌ریزان کشور حائز اهمیت دانست و تصریح کرد:همکاری و مشارکت همه همشهریان در جمع‌آوری اطلاعات و برنامه‌ریزی‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، آموزشی بهداشتی و رفاهی کشور بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود:این سرشماری هشتمین سرشماری کشور است و برای نخستین بار به صورت الکترونیک و بدون کاغذ به دو شیوه اینترنتی و همچنین از طریق مراجعه حضوری با استفاده از تبلت به جای فرم‌های کاغذی اجرا می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/5600



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96