اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

۳۱۶ هزار دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید به مدارس وارد می‌شوند
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: ۲۶۰۰ مدرسه دولتی و غیر انتفاعی در استان گلستان خود را برای ورود ۳۱۶ هزار دانش‌آموز مهیا کرده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت:۲۶۰۰مدرسه دولتی و غیر انتفاعی در استان گلستان خود را برای ورود۳۱۶هزار دانش‌آموز مهیا کرده‌اند.

به گزارشکاسپین خبر، محمدرضا وطنی صبح امروز در جلسه پروژه مهر استان با اشاره به آمادگی استان برای آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت:بیش از 22 هزار معلم در 2 هزار و 600 آموزشگاه کار تعلیم و تربیت دانش آموزان گلستانی را برعهده دارند

وی تصریح کرد:زنگ شکوفه‌ها با ورود بیش از 36هزار دانش آموز کلاس اولی دیروز نواخته شد و در روز شنبه سوم مهر ماه هم دانش‌آموزان گلستانی سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان گلستان تصریح کرد:با توجه به شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل نامگذاری شده است مراسم سال تحصیلی در هنرستانی در گرگان آغاز می‌شود.

وطنی با اشاره به اینکه امسال هیچ کلاسی بدون معلم نخواهند بود، تاکید کرد:همه چیز برای سال تحصیلی 96-95 مهیا و کتاب‌های مورد نیاز پایه‌های مختلف نیر تهیه شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد:امسال با طرح جدید آموزش وپرورش کلاس بدون معلم نداریم و 600 فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان به مربیان آموزش و پرورش افزوده می‌شوند

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان تاکید کرد:در استخدامی سال گذشته 5 هزار معلم جذب آموزش و پرورش کشور شدند که با یک‌سال آموزش در دانشگاه‌های فرهنگیان امسال به کادر تدریس می‌پیوندند.

وی تصریح کرد:حکم همه همکاران در بخش‌های مختلف در مدارس استان مشخص شده و آماده سال تحصیلی جدید هستیم و امیدواریم با هیچ مشکلی کلاس‌های درس برگزار شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان افزود:امسال تعداد دانش آموزان گلستان بیش از 6هزار نفر بیشتر از پارسال است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/5597



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96