اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



درگیری پس از مراسم عروسی منجر به قتل یک نفر و زخمی‌شدن ۳ نفر شد/ انگشت‌های قاتل قطع شد
فرمانده هنگ مرزی اترک گفت: درگیری پس از مراسم عروسی در بخش داشلی برون گنبدکاووس منجر به قتل یک نفر و زخمی‌شدن ۳ نفر شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک گفت:درگیری پس از مراسم عروسی در بخش داشلی برون گنبدکاووس منجر به قتل یک نفر و زخمی‌شدن۳نفر شد.

علی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در گنبدکاووس اظهار داشت:پس از مراسم عروسی امروز در روستای قیزلر بخش داشلی‌برون گنبدکاوس، 4 جوان متأثر از مصرف مشروبات الکلی، با هم درگیری لفظی پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه این افراد از حالت طبیعی خارج بودند هنگام درگیری لفظی به سه‌راهی روستای قولاق بورتا از توابع مرزی دهستان کرند رسیده و درگیری لفظی منجر به درگیری و نزاع می‌شود که جوان 18ساله به‌نام"ا.ک."به قفسه سینه فردی به‌نام"م.آ."ضربات چاقو وارد می‌کند که فرد سوم به‌نام"س.خ."19ساله به کمک دوستش می‌آید که فرد"ا.ک."به شکم وی نیز چند ضربه چاقو می‌زند که وی در دم فوت می‌کند.

فرمانده هنگ مرزی اترک افزود:پس از این اتفاق نفر بعدی به‌نام"ل.ن."وارد درگیری می‌شود که موفق به خلع سلاح سرد ضارب شده و در این حین ضارب که همان قاتل بوده 2 انگشت خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد:"ل.ن."پس از خلع سلاح"ا.ک."با موتور به روستا قولاق بورتا رفته و شورا را از این درگیری باخبر می‌کند که رئیس شورا و مردم به صحنه جنایت آمده و پاسگاه قولاق بورتا در جریان قتل قرار می‌گیرد.

سرهنگ احمدزاده اظهار داشت:با کمک مأموران هنگ مرزی و اورژانس 115 مراوه‌تپه مجروحین و مقتول به بیمارستان مطهری گنبدکاوس منتقل و مقتول پس از کالبدشکافی توسط پزشک قانونی به سردخانه بیمارستان پیامبر اعظم(ص)منتقل و سپس تحویل خانواده وی شد.

وی اظهار کرد:مجروحین و قاتل در بیمارستان مطهری تحت عمل جراحی قرار گرفته و زیر نظر مأموران قرار داشته و بستری هستند.

فرمانده هنگ مرزی اترک تصریح کرد:"ل.ن."نیز دستگیر شد و تحقیقات لازم به عمل آمده و پس از بازسازی صحنه به مرجع قضایی تحویل شد و پرونده برای تکمیل و تعداد ضربات وارد به مقتول در دست بررسی است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/5594



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96