اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



قاتل مادر آق قلایی دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آق قلا از دستگیری فردی خبر داد که مادرش را به قتل رسانده است و گفت: متهم با دستور قضایی بازداشت و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آق قلا از دستگیری فردی خبر داد که مادرش را به قتل رسانده است و گفت:متهم با دستور قضایی بازداشت و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

قدرت اله محمدی فیروزجائی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:حسب گزارشات واصله مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از نقاط شهرستان آق قلا ،اقدامات قضایی – انتظامی از سوی مرجع قضایی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:در این واقعه پسر خانواده که مبادرت به قتل مادر خود کرده بود، توسط مامورین انتظامی دستگیر و در شرایط حاضر براساس تصمیم قضایی در بازداشت بسر می برد.

دادستان آق قلا اضافه کرد:متاسفانه این سومین موردی است که نزاع ها و یا کشمکش های درون خانواده در این منطقه منجر به وقوع قتل های خانوادگی می شود.

به گفته وی؛ تمامی این سه قتل، درون خانوادگی بوده است.

به گزارشکاسپین خبر، روز 19 شهریور امسال نیز رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری قاتلی در کمتر از 12 ساعت پس از جنایت خبر داده و گفته بود این حادثه در روستای پیرواش شهرستان آق قلا روی داد و مقتولین یک مادر و دخترش هستند که توسط داماد خانواده(شوهردختر)به قتل رسیده اند.

همچنین هفتم مرداد امسال فرمانده انتظامی آق قلا با اشاره به قتل دو نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان ،گفته بود که در این حادثه مادر و دختری به دست پدر خانواده به قتل رسیده اند.

شهرستان آق قلا با افزون بر 109 هزار نفر جمعیت در شمال استان گلستان ودر فاصله 15کیلومتری گرگان واقع است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/5592



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96