اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی گلستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از پرداخت۳۰۰میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر، حسینقلی قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، شب گذشته(29 شهریور)در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:یکی از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی در کشور طرح رونق تولید و فعالسازی 7 هزار و 500 واحد تولیدی کوچک و متوسط نیمه فعال یا تعطیل در کشور است.همچنین تکمیل 2 هزار و 500 طرح نیمه کاره بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی نیز مجموعا با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان انجام خواهد شد.

وی افزود:طبق بررسی های انجام شده 75 درصد واحدهایی که نیمه فعال و یا تعطیل هستند مشکلات مالی و تامین سرمایه در گردش دارند.

قوانلو اعلام کرد:در کل کشور تاکنون 56 هزار و 832 واحد در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که تا الان 3 هزار و 734 طرح تسهیلاتی به مبلغ 3 هزار و 462 میلیارد تومان دریافت کرده اند و 4 هزار میلیارد تومان نیز به صورت مستقیم از سوی بانک ها به صنایع پرداخت شده است.

وی گفت:در استان هزار و 697 طرح ثبت نام کردند که 117 واحد به مبلغ 176 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.بانک ها نیز 129 میلیارد تومان به صورت مستقیم به واحدهای تولیدی استان پرداخت کرده اند.

قوانلو افزود:740 میلیارد تومان طرح به بانک ها معرفی شده اند که با آخرین ثبت نام شدگان مبلغ این تسهیلات به هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت./شبستان


http://www.caspiankhabar.com/5587



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96