اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مراسم ازدواج ۱۱۰ پیوند علوی در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد
مراسم ازدواج ۱۱۰ پیوند علوی در مصلی امام جعفر صادق(ع) شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

مراسم ازدواج۱۱۰پیوند علوی در مصلی امام جعفر صادق(ع)شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارشکاسپین خبر، مدیرعامل موسسه ازدواج آسان مصباح الهدی استان گلستان ظهر امروز در مراسم ازدواج 110 زوج جوان به مناسبت عیدغدیرخم اظهار داشت:با توجه به اینکه متاسفانه سن ازدواج افزایش یافته و اکنون 11 میلیون نفر جوان مجرد وجود دارد بر آن شدیم با ترویج ازدواج آسان و ساده بتوانیم شرایط ازدواج را هم برای خانواده‌ها هم جوانان تسریع کنیم.

حجت‌الاسلام مرتضی بذرافشان افزود:شعار ما نهضت ازدواج آسان شهر به شهر و محله به محله است تا زمانی‌که جوان مجرد در جامعه وجود نداشته باشد.

مدیرعامل موسسه ازدواج آسان مصباح الهدی استان گلستان ادامه داد:تشکیل زندگی یکی از اهداف ماست و سعی داریم در کنار ازدواج آسان مشاوره قبل و بعد از ازدواج و فراهم کردن شرایط اشتغال را نیز به وجود آوریم.

بذرافشان تصریح کرد:خانواده‌ها در کنار خیرین می‌توانند کمک بزرگی در امر تشکیل زندگی با ازدواج آسان کنند و این فرهنگ‌سازی نقش موثری در کاهش سن ازدواج و کاهش تعداد جوانان مجرد دارد.

وی اظهار کرد:هر زوج 11 قلم کالا اساسی را از این موسسه با کمک خیران به ارزش 55 میلیون ریال دریافت می‌کنند.

مدیرعامل موسسه ازدواج آسان مصباح الهدی استان گلستان تصریح کرد:محمد شهرکی از خیران خوب شهرستان گنبدکاووس با توجه به روز عید غدیر به جز تقبل هزینه جهیزیه و اطعام زوجین و اقوام آنان به زوج‌های سادات هدایای ویژه‌ای اهدا کردند.

بذرافشان با اشاره به این که ازدواج آسان یکی از سنت‌های ائمه اطهار(ع)محسوب می‌شود گفت:با سختگیری‌های رایج کنونی در برگزاری مراسم ازدواج شوق جوانان به علت ترس از هزینه‌های کمرشکن برای آغاز یک زندگی مشترک کاهش یافته است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/5586



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96