اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

 از فعالیت دولت روحانی انسان احساس برنامه می کند
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: از اول انقلاب تاکنون در جریان فعالیت دولت ها بوده ام اما باید اذعان کنم از فعالیتی که دولت تدبیر و امید دارد انسان احساس برنامه و نظام مندی می کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت:از اول انقلاب تاکنون در جریان فعالیت دولت ها بوده ام اما باید اذعان کنم از فعالیتی که دولت تدبیر و امید دارد انسان احساس برنامه و نظام مندی می کند.

به گزارش کاسپین خبر:آیت الله سید کاظم نور مفیدی شامگاه دوشنبه در شورای اداری استان گلستان با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور افزود:من واقعا از دولت روحانی تشکر می کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری دولت روحانی به نام تدبیر و امید گفت:بارها تدبیر در این دولت بوده و به آن خاطر هم تشکر می کنم.

آیت الله نورمفیدی فرستادن وزیران به استان ها و قرار دادن معین برای هر استان را اقدامی بسیار خوب از سوی دکتر روحانی برشمرد و گفت:این کار باعث می شود مسائل و مشکلات از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و به دولت در کوتاه ترین زمان ممکن منتقل شود.

*رفع مشکلات اقتصادی کار ساده ای نیست

امام جمعه گرگان همچنین گفت که حل مشکلات اقتصادی در جامعه به ویژه وجود رکود کار ساده ای نیست و نیازمند زمان است.

آیت الله نورمفیدی افزود:هر چند تورم مهار شده است ولی رکود در کشور همچنان وجود دارد.

امام جمعه گرگان گفت:اعتقاد دارم دولت همه کارها را به تنهایی نمی تواند انجام دهد و این که بنشینیم و توقع داشته باشیم همه مشکلات را دولتمردان حل کنند فرهنگی ناصحیح است هرچند متاسفانه امروز گرفتار این فرهنگ در جامعه هستیم.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد:نمی توانیم همواره به پول نفت تکیه داشته باشیم و لازم است با استفاده بیشتر از مغزها در زمینه جذب سرمایه گذاری نیز تلاش بیشتری به خرج دهیم.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنانش به مسائل و مشکلات استان گلستان اشاره کرد و گفت:برای تحقق وعده های رئیس جمهور به مردم منطقه باید تلاش بیشتری شود به ویژه در ارتباط با اجرایی شدن طرح گردشگری جزیره آشوراده که در واقع کلید توسعه گلستان است.

آیت الله نور مفیدی همچنین خواستار چاره اندیشی برای طرح رها شده پتروشیمی گلستان که 90 هزار سهام دار را جذب خود کرده است؛ شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تبریک عید غیر خم همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارشکاسپین خبر، آشوراده به عنوان تنها جزیره ایرانی دریای خزر در حوزه سرزمینی شهرستان بندرترکمن واقع در غرب استان گلستان دارای موقعیت بکر گردشگری است.

پتروشیمی گلستان نیز از جمله طرحهای محقق نشده دولت قبل است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/5584



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96