اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون استاندار:

۲۰ نقطه آلوده به موادمخدر در گلستان شناسایی شد/ کنسرت‌ها در استان هیچ‌گاه لغو نشده‌اند
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از شناسایی ۴۱ سکونت گاه غیر رسمی و ۲۰ نقطه آلوده به مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از شناسایی۴۱سکونت گاه غیر رسمی و۲۰نقطه آلوده به مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر، علی اصغر طهماسبی در نشستی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور از شناسایی ۴۱ سکونت گاه غیر رسمی و ۲۰ نقطه آلوده به مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت:پاکسازی این نقاط در دستور کار شورای تأمین استان و شهرستانها قرار دارد.

وی اظهار کرد:از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و پس از تحویل گرفتن استانداری گلستان، ۵۳۱ سخنران کشوری با گرایش اصولگرایی، اصلاح طلبی و مستقل بدون هیچ مشکلی و با کمترین حاشیه به دعوت احزاب و تشکلهای سیاسی در استان حضور پیدا کرده و به بیان دیدگاههای خود پرداخته اند.

وی ادامه داد:در استان گلستان ۱۰۵ حزب سیاسی فعال وجود دارد که ۲۹ حزب دارای مجوز فعالیت و شناسنامه دار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اضافه کرد:همچنین دو هزار و ۳۵۰ تشکل مردم نهاد در استان گلستان وجود دارد که در دولت تدبیر و امید تعداد این تشکل ها ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

طهماسبی افزود:۱۶۰ پایگاه اطلاع رسانی و سایت خبری در استان فعالیت رسانه ای دارند که تعداد ۲۵ سایت دارای مجوز هستند.

وی در ادامه گفت:استان گلستان به لحاظ فرهنگی و اجتماعی از یک بالندگی خوبی برخوردار است و امید و نشاط اجتماعی به خوبی در استان به چشم می آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد:ما در استان گلستان تا کنون مشکلی در برگزاری کنسرت ها نداشتیم و همواره جایگاه خاصی برای هنرمندان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر قائل بوده ایم.

وی در پایان وحدت اجتماعی را یکی دیگر از شاخص های استان گلستان عنوان کرد و افزود:استان گلستان رنگین کمانی از اقوام ایرانی و به نوعی یک ایران کوچک است که شیعه و سنی در آن از هر قومیتی برادرانه در کنار هم زندگی می کنند و ما این وحدت مثال زدنی را مدیون مردم عزیز و نماینده محترم ولی فقیه در استان هستیم./روابط عمومی استانداری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5580



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96