اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار در حضور معاون رییس‌جمهور:

17 هزار ملاقات با گروه‌های مختلف داشته‌ام/ هیچ وقت نخواستیم به انتقادات پاسخ بدهیم
استاندار گلستان با تاکید بر اقدامات انجام شده در مسیر توسعه استان، اظهار کرد: باید به اشتغال، رونق تولید و توسعه گلستان بعنوان مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشیم و با طرح‌های اجرا شده نرخ بیکاری استان گلستان به ۱۱.۷ درصد کاهش یافته است.

استاندار گلستان با تاکید بر اقدامات انجام شده در مسیر توسعه استان، اظهار کرد:باید به اشتغال، رونق تولید و توسعه گلستان بعنوان مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشیم و با طرح‌های اجرا شده نرخ بیکاری استان گلستان به۱۱.۷درصد کاهش یافته است.

به گزارشکاسپین خبر، حسن صادقلو در نشست فعالان سیاسی با حضور شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور با بیان اینکه این سفر در راستای پشتیبانی از استان انجام شده است، اظهار داشت:با توجه به اینکه ادبیات دولت اعتدال است، تلاش شده منزلت اقوام از جنبه‌های مختلف حفظ شود و در حد مقدور از شایستگان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه همه فرمانداران از شهرستان خود انتخاب شده‌اند، گفت:در طول این مدت تلاش شده منزلت مدنظر ریاست محترم جمهوری در خصوص اقوام عملیاتی شود.

وی اظهار کرد:خوشبختانه انتخابات پیشین در سایه فرهیختگی استان انجام شد و مردم گلستان موفق به ثبت مشارکت 80.39 درصدی شدند.

استاندار گلستان تصریح کرد:در سایه سعه صدر، تحمل و تامل حضور 531 سخنران کشوری در گلستان مدیریت شد و بدون هیچ مسئله این سخنرانی‌ها برگزار شد.

صادقلو با اشاره به 17 هزار ملاقات انجام شده با مردم در استان گفت:تلاش کردیم با همه گروه‌های سیاسی در استان دیدار و گفت‌وگو داشته باشیم و هرگز درصدد پاسخگویی به انتقادات برنیامدیم.

وی افزود:در این دولت اقدامات شاخصی در استان گلستان انجام شده که می‌توان به کاهش نرخ بیکاری استان از 13.7 به 11.7 درصد، افتتاح و کلنگ زنی 7060 پروژه با اعتبار 3200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، افزایش تولید گندم از 650 هزار تن به یک میلیون و 380 هزار تن و تقویت زیرساخت‌های سایت میگوی گمیشان اشاره کرد.

همچنین در این نشست تعدادی از فعالان سیاسی استان نقطه نظرات خود را خطاب به معاون اجرایی رئیس جمهوری  و استاندار گلستان ارائه کردند./روابط عمومی استانداری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5579



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96