اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جوابیه شرکت گاز در خصوص 2 خبر کاسپین‌خبر/ از نادرست بودن خبر گازرسانی زیارت تا اخراج نشدن رانندگان
پس از انتشار 2 خبر از شرکت گاز گلستان، روابط عمومی این شرکت در جوابیه‌ای توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

پس از انتشار 2 خبر از شرکت گاز گلستان، روابط عمومی این شرکت در جوابیه‌ای توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

به گزارشکاسپین‌خبر، پس از درج دو خبر«گاز رسانی به روستای زیارت در هاله ای از ابهام/تناقض در صحبتهای مسئولین استان ناشی از چیست» در سایت و خبر «اعتصاب امروز رانندگان استیجاری شرکت گاز گلستان نسبت به آنچه که پیمان ظالمانه و یک‌طرفه خوانده‌اند» در کانال کاسپین‌خبر، روابط عمومی شرکت گاز در جوابیه‌هایی جداگانه نسبت این خبرها واکنش نشان داد.

متن هر دو جوابیه بدون توضیح اضافه‌ای در ادامه می‌آید:

جوابیه اول:

مدیر محترم  پایگاه اطلاع رسانی  کاسپین خبر 

با سلام

احتراماً عطف به خبر درج شده آن رسانه وزین تحت عنوان «گاز رسانی به روستای زیارت در هاله ای از ابهام/تناقض در صحبتهای مسئولین استان ناشی از چیست» به استحضار میرساند این شرکت بر اساس رسالت ذاتی و برابر ضوابط و مقررات ابلاغی، توسعه گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان را در دستور کار خود قرار داده و در اقصی نقاط استان مسئول اجرای عملیات گازرسانی می باشد.در روستای زیارت نیز همچون سایر روستاهای استان پروژه گازرسانی انجام شده و نصب انشعابات توسط مجری در دست اجرا می باشد.

مزید استحضار، برابر مقررات، شرکت تنها  در محدوده طرح هادی روستا شبکه و انشعابات نصب می‌نماید و محدوده طرح هادی روستای زیارت نیز مورد تائید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان می‌باشد.

ضمناً معاونت محترم فرماندار گرگان مطالب نقل قول شده از طرف ایشان(در اقدامی عجیب گاز تنها به 10 خانوار این روستا رسیده و مابقی در 2  ماه آینده از نعمت گاز بهره مند می شوند) را تکذیب کرد.

لذا ضمن تشکر از انعکاس مشکلات مردمی توسط آن رسانه محترم، خواهشمند است برابر ماده  23 قانون مطبوعات مقرر فرمائید پاسخ تهیه شده را جهت اطلاع رسانی  وشفاف سازی اذهان عمومی  در آن پایگاه  خبری درج و این شرکت را مطلع فرمائید.

جوابیه اول:

با سلام

احتراماً، ضمن تشکر از حسن نظر آن رسانه وزین در انعکاس درخواسته‌ها و مشکلات مردمی، عطف به مطلب درج شده آن پایگاه محترم درخصوص تعدادی از رانندگان استیجاری، پاسخ موضوع اشاره شده به شرح ذیل حضورتان ارسال می گردد؛ لطفأ برابر بند 23 قانون مطبوعات و جهت روشن شدن افکار عمومی مقرر فرمایید جوابیه ارسالی عینأ‌ در آن رسانه محترم درج گردد.

این شرکت براساس سیاست های ابلاغی دولت محترم در خصوص واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی، خدمات حمل و نقل خود را طی مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار و پس از شروع بکار پیمانکار و هماهنگی با رانندگان در چهار چوب پیمان منعقده که از نظر پرداخت حق الزحمه به نفع آنها بوده، متاسفانه تعدادی از رانندگان علیرغم اینکه توضیحات لازم در خصوص جزئیات پیمان به نمابندگان آنان داده شده بود، با توجه به مفاد پیمان و نصب دستگاه GPS توسط پیمانکار بر روی خودروها که به عنوان یک ابزار کنترلی بوده، موجب تجمع آنان در جلوی ساختمان مرکزی گردید که نهایتأ پس از مذاکرات مسئولین ذیربط، ساعت 15:30 تجمع پایان یافت؛ مزید استحضار تاکنون هیچ راننده ای را شرکت اخراج نگردید.

سید جواد موسوی

رییس روابط عمومی


http://www.caspiankhabar.com/5571



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96