اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند/ دوربین‌ مداربسته سارقان را به دام انداخت
جانشین فرماندهی انتظامی علی‌آباد کتول از دستگیری 2 سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای موتورسیکلت با 40 فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی علی‌آباد کتول از دستگیری 2 سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای موتورسیکلت با 40 فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر، سرهنگ شکرالله درچین افزود:در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در چند ماه گذشته از معابر و ورودی ادارات و نهادها و پارکینگ مجمتع‌ها در سطح حوزه استحفاظی، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو روانی نامطلوب در بین شهروندان، تحقیقات به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت:ماموران پلیس آگاهی با گشت‌زنیهای هدفمند و نامحسوس و بررسی دوربین‌های مداربسته معابر اطراف محل سرقت، به دو نفر از افرادی که سابقه سرقت در شهرستان را داشته مظنون و مشکوک شده که با توجه به وقوع سرقت‌های اخیر در محدوده اعلامی، نامبردگان با تحقیقات تخصصی پلیس شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ درچین ادامه داد:متهمان در تحقیقات تکمیلی و قرار گرفتن در برابر شواهد و قرائن پلیسی، در نهایت به 40 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان‌های علی‌آباد،‌ فاضل‌آباد و کیاسر مازندران اعتراف کردند.

وی تاکید کرد:با تلاش ماموران از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه انجام گرفت، شکات شناسایی و متهمان نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شدند./پایگاه خبری پلیس


http://www.caspiankhabar.com/5562



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96