اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان اعلام کرد

آخرین خبرها از مرگ عجیب الینای ۶ساله/ جراح تبرئه و کادر درمان مقصر شناخته شد
دادستان گرگان گفت: بر اساس نظریه کارشناسی هیئت بدوی نظام پزشکی جراح الینای ۶ ساله تبرئه و دیگر عوامل کادردرمانی مقصرشناخته شده اند.

دادستان گرگان گفت:بر اساس نظریه کارشناسی هیئت بدوی نظام پزشکی جراح الینای ۶ ساله تبرئه و دیگر عوامل کادردرمانی مقصرشناخته شده اند.

به گزارشکاسپین خبر، حجت الاسلام سید مصطفی حقی افزود:پس از شکایت پدر این دختر از کادر درمانی و بیمارستانی طالقانی گرگان، پرونده ارجاعی از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به شعبه بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب گرگان فرستاده شد و به اتهام سهل انگاری در امر پزشکی ، رسیدگی شد.

دادستان گرگان گفت:محتویات پرونده، مدارک و سوابق و نظریه کمیسیون پزشکی قانونی استان و نظریه کارشناسان هیئت بدوی، پس از چندین مرحله و مصاحبه‌های متعدد با کلیه عوامل درگیر در پرونده به طور جداگانه توسط هیئت کارشناسی تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

حقی افزود:براساس نظر هیئت بدوی و سایر قراین و مدارک موجود در پرونده قصوری متوجه جراح نیست و رای بر برائت دکتر جراح صادر شده است و قصور بقیه کادر درمانی و پرستاری محرز است.

الینا کودک ۶ ساله گرگانی چندی قبل برای جراحی لوزه در بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی گرگان بستری شد ولی پس از عمل به هوش نیامد.متاسفانه الینا دچار مرگ مغزی شد و فوت کرد./روابط عمومی دادگستری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5554



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96