اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سخنان تلخ فرماندار

حدود 10 هزار معتاد ثبت شده در گنبدکاووس وجود دارند/ آمار خودکشی در گنبد مناسب نیست
فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت: هم اکنون ۹ هزار و ۸۷۵ معتاد در گنبد کاووس ثبت شده‌اند.

فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت:هم اکنون ۹ هزار و ۸۷۵ معتاد در گنبد کاووس ثبت شده‌اند.

به گزارش کاسپینخبر، عبدالقدیر کریمی، صبح شنبه در سومین نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان گلستان اظهار کرد:۹ هزار و ۸۷۵ معتاد ثبت شده در شهرستان گنبد وجود دارد و برای آن ها دو مرکز میان مدت و ۱۵ کلینیک ترک اعتیاد خصوصی داریم.

وی افزود:گنبد با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت، ۳۷۰ روستا و تعدد اقوام و مذاهب از شهرستان‌هایی است که در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.

فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت:امسال ۲۷۸ مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده که ۱۸۸ مورد شهری و ۹۰ روستایی بوده‌اند.تعداد طلاق‌ها افزایش داشته است اما بالعکس در ازدواج ۶ درصد کاهش داشتیم.

کریمی گفت:متکدیان در طیف‌های مختلفی در شهرستان گنبد فعال‌اند و گروه‌های نوجوان سازمان یافته که رو به افزایش است را در این شهرستان شاهد هستیم.

وی با بیان این که آمار خودکشی در گنبد مناسب نیست، اظهار کرد:در این موارد خودکشی به وسیله دارو و در انگیزه نیز اختلافات خانوادگی بیش‌ترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود:شهرستان گنبد کاووس با ۹ هزار و ۸۷۵ مورد معتاد ثبت شده در حوزه مواد مخدر با طرح شهید شوشتری در منطقه آلوده «اسلام آباد» اقدامات خدماتی و امداد رسانی زیادی انجام داد که به تناسب امکانات کاهش معضل اعتیاد را در این منطقه شاهد بودیم.

کریمی خاطرنشان کرد:در شهرستان گنبد کاووس از همه امکانات فنی و علمی و همچنین ظرفیت امام جمعه‌های اهل سنت و تشیع هم استفاده می‌شود تا در کنار کمک‌های مدیریتی آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5549



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96