اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان:

خسارت 32 میلیارد تومانی سیلاب اخیر به گلستان/ 30 میلیارد تومان ضرر و زیان سیل در کشاورزی استان
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: در پی بارندگی شدید چهارشنبه شب و جاری شدن سیلاب در شهرهای مختلف استان گلستان ۳۲ میلیارد تومان به بخش ها زیرساختی و کشاورزی خسارت وارد شده است.

 مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت:در پی بارندگی شدید چهارشنبه شب و جاری شدن سیلاب در شهرهای مختلف استان گلستان۳۲میلیارد تومان به بخش ها زیرساختی و کشاورزی خسارت وارد شده است.

به گزارشکاسپین خبر، صادقعلی مقدم عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت:سیلاب چهارشنبه شب و بامداد امروز(پنجشنبه)۳۲ میلیارد تومان به بخش های زیرساختی و کشاورزی در گلستان خسارت وارد کرد.

وی تصریح کرد:دو میلیارد تومان در بخش راه و شهرسازی و ۳۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی و محصولات زراعی، باغی و غیره در استان گلستان خسارت برآورد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت:خوشبختانه تا ظهر امروز با تلاش ماموران و نیروهای امدادی عملیات پاکسازی منازل مسکونی و معابر شهری انجام شده است.

مقدم افزود:جاده اصلی گرگان به کردکوی نیز که از ساعت ۲۰ شب گذشته بر اثر جاری شدن سیلاب و بالا آمدن آب در بخش رودخانه «گرجی‌محله» بسته شده بود، صبح امروز(پنجشنبه)پس از پایان بارندگی و پاکسازی بخشی از راه به صورت موقت بازگشائی شده است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5544



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96