اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

نرخ معلولیت گلستان بالاتر از متوسط کشور/ 90 درصد مطالبات مردم گلستان مربوط به اشتغال است
نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در استانی به‌سر می‌بریم که محرومیت زیاد است و نرخ معلولیت نیز بالاتر از نرخ متوسط کشور است.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز در مجلس شورای اسلامی گفت:ما در استانی به‌سر می‌بریم که محرومیت زیاد است و نرخ معلولیت نیز بالاتر از نرخ متوسط کشور است.

به گزارشکاسپین‌خبر،‌ رامین نورقلی‌پور در اختتامیه همایش کشوری شبکه‌سازی انجمن‌های غیردولتیCBR با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد مطالبات مردم مربوط به اشتغال و مشکل بیکاری است، اظهار کرد:جمعیت بسیار زیادی از این افراد تحت پوشش بهزیستی هستند و از آنجا که در فضای رقابتی کنونی برای معلولان محدودیت‌های بیشتری نسبت به سایر افراد جامعه وجود دارد بنابراین باید حمایت‌های بیشتری از این عزیزان صورت پذیرد که در این زمینه وظیفه بهزیستی بارزتر و مشخص‌تر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:در بحث توسعه یافتگی، توانمندسازی جوامع به خصوص توانمندسازی روستایی اهمیت زیادی دارد که بتوانیم جامعه هدف خودمان را توانمند کنیم تا به توسعه‌یافتگی دست پیدا کنیم.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:همانطور که می‌دانید ما در منطقه محرومی قرار داریم خصوصا نواحی شمالی و بیابانی استان که رطوبت و بارندگی کمتری دارد و روستائیان این مناطق با حداقل امکانات زندگی می‌کنند و به طبع، شرایط زندگی در این مناطق برای معلولان بسیار سخت و دشوار خواهد بود که نیازمند حمایت همه جانبه و بیشتر دستگاه‌های دولتی و بهزیستی هستند./روابط عمومی استانداری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5521



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96