اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار در شورای اداری شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوتپه:

۹۵ درصد واحدهای مسکن مهر گلستان افتتاح شد/ پرداخت 90 درصد مطالبات گندمکاران در استان
استاندار گلستان با اشاره به افتتاح ۹۵ درصد واحدهای مسکن مهر گلستان گفت: از ۴۷هزار واحد مسکن مهر استان گلستان تاکنون سخت ۴۴ هزار واحد آن به پایان رسیده و واگذار شده است.

استاندار گلستان با اشاره به افتتاح ۹۵ درصد واحدهای مسکن مهر گلستان گفت:از ۴۷هزار واحد مسکن مهر استان گلستان تاکنون سخت ۴۴ هزار واحد آن به پایان رسیده و واگذار شده است.

به گزارشکاسپین خبر، حسن صادقلو شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله  و مراوتپه با حضور وزیر کشور اظهار داشت:یکی از شاخصهای مهم در کشور شاخص درآمد است که در زمان تحویل دولت سرانه سالیانه کشور 7 میلیون تومان بود و اکنون به 10 میلیون تومان افزایش یافته و همچنین ارزش افزوده کشور از 128میلیارد و 131میلیون ریال به 188میلیارد و 180 میلیون ریال رسیده است.

وی افزود:با وجود اینکه سبز شدن گندم یکی از پدیده‌های نادر بود با این حال با همت و پیگیری های نمایندگان این گندم‌ها تحویل گرفته شد و تاکنون 90 درصد از پول گندم‌ها پرداخت شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد:در آغاز دولت گندم خریداری شده 600 هزار تن بود که در سال جاری به یک میلیون و 380 هزار تن رسیده و مبلغ خرید گندم از یک‌هزار و 100 تومان به یک‌هزار و 270 تومان افزایش یافته است.

وی درباره طرح مسکن مهر ادامه داد:از 47 هزار واحد مسکن مهر، 44 هزار واحد آن به اتمام رسیده و واگذار شده که می‌توان گفت 95درصد از واحدهای مسکن مهر در استان تحویل داده شده است.

صادقلو تصریح کرد:تامین آب شرب جزو مصوبات سفر هیئت دولت تدبیر و امید بوده که تا پایان سال جاری 100 روستا تامین آب شرب خواهد شد که بودجه آن نیز در سال 95 دیده شده است.

وی یکی از مسائل مهم کشور را کارکرد سیاسی دانست و اظهار کرد:یکی از مسائل در کارکرد سیاسی انتخابات است که در انتخابات 83.09 درصد مشارکت مردم را داشتیم و رتبه نخست را در کشور کسب کردیم.

صادقلو اظهار داشت:در 3 سال اخیر 530 شخصیت سیاسی از جناح‌های مختلف در این استان حضور یافتند و این به علت مدیریت صحیح است.

استاندار گلستان درباره سد چایلی نیز تصریح کرد:در سال‌های گذشته با وجود خشکسالی پی در پی در سال‌های اخیر در منطقه مراوه تپه احداث سد چایلی با برآورد ظرفیت‌های گذشته دولت را دچار تردید کرد که خوشبختانه امسال با فراهم شدن ظرفیت مناسب تصمیم نهایی گرفته شد و ادامه احداث سد انجام خواهد شد.

وی گفت:چند تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان کشور انجام شده که با تشکیل بنگاه‌های اقتصادی از 5 درصد کارمزد تسهیلات برخوردار خواهد بود و اگر 5 تا 10 نفر در روستا طرح اقتصادی ارائه دهند در هر روستا تا 2 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/5505



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96