اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وعده مدیران گلستانی درباره تنظیم بازار مرغ و روغن/با فروشندگان متخلف برخورد می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با بهبود روند جوجه ریزی و توزیع نهاده ها و رفع مشکلات مربوط به واردات روغن خوراکی مشکل کمبود مرغ و روغن در استان حل می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  حسین طلوعیان  عصر امروز در بیست و چهارمین جلسه کارگروه  تنظیم بازار  استان اظهار داشت:کمبود مرغ در سطح کشور بدلیل مشکلاتی بود که در تامین نهاده‌های طیور و به تبع آن کاهش جوجه ریزی توسط مرغداری‌ها اتفاق افتاده بود که خوشبختانه با تمهیداتی که توسط دولت اندیشیده شد این مشکلات تا حدود زیادی حل شده و مرغداری‌ها جوجه روزی مناسبی را صورت داده‌اند و امیدواریم با توجه به اقدامات صورت گرفته طی ده روز آینده عرضه مرغ در گلستان افزایش یافته و قیمت‌ها نیز متعادل‌تر شود.

وی در خصوص رفع مشکل کمبود روغن خوراکی نیز گفت:با تخصیص‌های مناسبی که ستاد تنظیم بازار کشور به بخشهای صنف ، صنعت و بخش مردمی داده مشکل کمبود روغن در بازار استان تا حدود زیادی رفع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود:علاوه بر این با تصمیم دولت 90 درصد کالاهای دپو شده در گمرکات بدون تخصیص ارز از طرف بانک مرکزی می‌توانند ترخیص شوند که در این صورت با ترخیص روغن خام موجود در گمرکات و با تخصیص آن به واحدهای تصفیه میزان تولید روغن خوراکی در کشور افزایش خواهد یافت و مشکل کمبود روغن مرتفع خواهد شد.

طلوعیان گفت:متاسفانه عده‌ای از شرایط بوجود آمده سوء استفاده کرده و مشتری را مجبور می‌کنند در کنار خرید روغن کالای دیگری را نیز خریداری کنند که این کار تخلف است و با چنین افرادی برخورد خواهد شد.

وی از مردم استان درخواست کرد تخلفات صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی، احتکار و غیره را از طریق سامانه 124 و یا مراجعه حضوری به حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و ادارات صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌ها اعلام کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91409



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96