اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیریت امور شعب بانک ملی گلستان:

خبرنگاران پل توسعه استان با مدیران هستند
مدیریت امور شعب بانک ملی استان گلستان گفت: خبرنگاران پل توسعه استان با مدیران هستند و بی شک توسعه و اجرای بسیاری از طرح ها مدیون خدمات اصحاب رسانه است.

به گزارش  کاسپین خبر ، عبدالله باقریان لمراسکی در آیین متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیلی از اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره شعب بانک ملی گلستان برگزار شد، بیان کرد:شغل خبرنگاری شغلی پر خطر است که به رغم سختی‌های موجود برای شاغلان این عرصه در برخی موارد مورد هجوم آماج ها و بی مهری ها قرار می گیرد.

وی ادامه داد:وجود چنین مسایلی موجب  وارد شدن آسیب های مختلف به فعالان این حرفه می شود.

باقریان افزود:اهالی رسانه نقش موثری در ایجاد عدالت و عدالتخواهی  دارند و با گفتار و انتشار مطالب دقیق و صحیح و پیگیری مشکلات مردم در جامعه موجبات عدالتخواهی را در جامعه  فراهم می آورند.

وی گفت:روز خبرنگار نباید فقط معطوف به یک روز باشد و همه مدیران دستگاه های اجرایی باید در طول سال با حمایت و پیگیری درخواست‌های این قشر زمینه فعالیت بهتر آنان را فراهم آورند. 
گفتنی است در پایان این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی برگزار شده بود، از خبرنگاران حاضر در استانداری، اداره امور شعب بانک ملی و دیگر دستگاههای اجرایی تقدیر شد.


http://www.caspiankhabar.com/91038



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96