اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کرونایی شدن همه کادر درمان بیمارستان بندرترکمن صحت ندارد
معاون درمان علوم پزشکی گلستان خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره ابتلای همه کادر درمان بیمارستان بندرترکمن را به ویروس کرونا تکذیب کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سراج الدین عارف نیا معاون درمان علوم پزشکی گلستان، گفت:طی روزهای اخیر خبری مبنی بر  کرونا یی شدن همه  کادر درمان  بیمارستان شهرستان  بندرترکمن  در فضای مجازی منتشر شده بود که این موضوع صحت ندارد.

او ادامه داد:طبق آخرین گزارش دریافتی، از ۱۵۰ نفر کادر درمان بیمارستان این شهرستان، فقط تست کرونای ۱۵ درصد از آنها مثبت بوده است.


انتشار این شایعه موجب نگرانی بیماران بستری شده در مرکز درمانی و خانواده‌ها شده بود.

باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کاهش شیوع کرونا در شهرستان استفاده کنیم

 عبدالقدیر کریمی   فرماندار  بندرترکمن در ارتباط تصویری با ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان اظهار داشت:در وضعیت قرمز کرونا در  گنبد کاووس مراسم  عید قربان  ممکن است پاشنه آشیل باشد که به این ترتیب باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کاهش شیوع کرونا در شهرستان استفاده کنیم.

او افزود:صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها باید موج قدرتمندی ایجاد کنند و با صدور بیانیه‌ای در خصوص آگاهسازی مردم از برگزاری مراسم عید قربان جلوگیری کنند.

الیاس هیوه‌چی افزود:تعطیلی بازار‌های هفتگی و همچنین بازار اسکله بندرترکمن، موجب تشکیل بازار در حاشیه شهر شد که با توجه به کمبود نیروی سد معبر، جمع‌آوری آنها مشکل است.

فرماندار  مینودشت  هم با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان، بیان داشت:پرستار و متخصص عفونی نداریم و حتی از نبود متخصص داخلی در بیمارستان هم رنج می‌بریم.

سید ابوالفضل حسینی‌نیا افزود:در شهر‌های اطراف از پذیرش بیماران مینودشتی خودداری می‌کنند که با این اتفاق ما شرمنده مردم شده‌ایم.

فرماندار علی آبادکتول هم از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت:با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا در شهرستان نیازمند دستگاه اکسیژن‌ساز هستیم.

حسین هدایتی افزود:۳۵ درصد بیماران بستری مبتلا به کرونا در علی آبادکتول از شهر‌های اطراف هستند.


http://www.caspiankhabar.com/90958



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96